חוק הירושה – עורך דין ירושה חייגו: 050-4988998

חוק הירושה – עורך דין ירושה חייגו: 050-4988998

1178
0
SHARE

עורך דין ירושה למקרים מורכבים

חוק הירושה של אדם, היא כל הדברים אשר נחשבים רכושו המובהק של אדם על פי חוק, והוא רשאי לצוות לחלקם לאנשים אחרים לאחר מותו. חשוב להבין, שפעמים רבות אחרי שהאדם נפטר, יש צורך לפנות אל עורך דין ירושה, על מנת ללבן עניינים מסוימים, אשר יתכן ונותרו סתומים לאחר שאותו אדם נפטר.

המקרים הללו נוגעים בין השאר למצבים, שבהם האדם לא השאיר אחריו צוואה מפורטת – בין אם בכוונה תחילה, ובין אם מדובר במוות שאיננו צפוי. במצבים כאלה, על מנת לפתור את הבעיות הלא פשוטות הניצבות בפני בני משפחתו של הנפטר, יש צורך בסיוע מקצועי בדמותו של עורך דין ירושה. איך עורך דין ירושה יכול לסייע?

עורך דין ירושה יסביר לכם את החוק

חוק הירושה באופן עקרוני, קיימים חוקים ברורים במדינת ישראל בנוגע לחלוקת ירושה, במידה והנפטר לא משאיר אחריו צוואה ברורה, או כמובן – במידה והצוואה עצמה איננה תקפה מסיבות שונות.

עורך דין ירושה יסייע לכם בהכרת המצב. לדוגמה – מה קורה במצב שבו הנפטר השאיר אחריו אישה, אחות, שני ילדים, ובנוסף בבטן האישה קיים עובר שהוא צאצא של הנפטר – שלא השאיר צוואה. עורך דין ירושה יוכל לסייע לכם ולהסביר את המצב לאשורו: האישה זכאית לקבל את הרכב, וגם את הדירה, במידה והיו בבעלותם רכב ודירה. כמו כן בנוגע לכלל עיזבון הנפטר – האישה זכאית לקבל את מחציתו. המחצית השנייה תתחלק בין כל הילדים של הנפטר – כולל אותו עובר לכשייוולד, יגדל, ויהיה זכאי לדרוש את חלקו.

לקבל מה שמגיע לכם עם עורך דין ירושה

פעמים רבות, אנשים פונים אל עורך דין ירושה בדיוק במקרים שבהם ההורה שלהם נפטר בגיל צעיר – והם היו קטנים מידי, או אף עוד לא נולדו – אך היו זכאים לקבל חלק מסוים מהעיזבון על פי חוק הירושה, וברבות השנים הם לא קיבלו אותו. אם אתם חושבים שאכן מגיע לכם לקבל חלק מהעיזבון, צרו קשר עם עורך דין ירושה, ותוכלו לדעת מה בדיוק מגיע לכם.

רוצים לקבל מידע מקיף על חוק הירושה ? עורך דין ירושה חייגו: 050-4988998.

LEAVE A REPLY