חוק מוסך הסדר נכנס לתוקף

חוק מוסך הסדר נכנס לתוקף

1992
0
SHARE

נהגים שעברו תאונות והרכב שלהם נפגע, חוששים מפני טיפול שלא יהיה מקצועי או מחלקי חילוף לא איכותיים כאשר מדובר על מוסכי ההסדר שמציעות חברות הביטוח. יש לברר לפני את כל הדברים באופן מעמיק. מוסכי ההסדר, הינם מוסכים של חברות הביטוח, היות וכל חברת ביטוח, משווקת  פוליסת ביטוח מקיף ומבקשת לצמצם את הוצאותיה. חברות הביטוח השונות, חותמות על הסכמים עם מוסכים בכל הארץ, כאשר היא מתחייבת להפנות את לקוחותיה בתמורה לקבלת מחירים שיהיו זולים יותר, עבור תיקון הרכב. מי שמבוטח למשל בביטוח ישיר, יפנה אל מוסך הסדר מנורה. המבוטחים, ישמו רק את דמי ההשתתפות העצמית ואת שאר הסכום, תשלם כמובן חברת ביטוח ישיר.

(ניתן לקרוא קצת על זה כאן)

מוסכי ההסדר, הינם מוסכי רגילים לכל דבר ועניין אך החברה שבה מבוטחים בעלי הפוליסה, היא זו שתשלם. מומלץ כי בעלי הרכב, יבדקו היטב את חלקי החילוף שמוחלפים ברכבם וכן, לגלות מעורבות בתיקון הרכב. אם למשל חברות הביטוח שנמצאות בהסכם מול מוסך הסדר מנורה תכסה רק חלקי חילוף משומשים ואינכם מעוניינים בכך, כי אם רק בחלפים חדשים, כדאי כי תגיעו להסדר מול המוסך עצמו.

הסדר חדש מול חברות הביטוח בדבר מוסכי ההסדר מחודש ינואר

מינואר השנה, חברות הביטוח, מאפשרות למבוטחים, לבחור במוסכי ההסדר שיעמדו בתקן על פי הבחירה האישית של כל מבוטח. למשל, אם אתם מבוטחי ביטוח ישיר, תוכלו לבחור מוסך הסדר מנורה ל פי בחירתכם. תמיד ישנן המלצות או שאתם מכירים או מטפלים במוסך שאתם סומכים עליו והוא עומד בתקן של חברת ביטוח ישיר. זוהי הקלה משמעותית למבוטחים, אשר חששו מהבחירה של חברות הביטוח, אשר תמיד תהיינה מעוניינות להוזיל את מחיר התיקון, מה שיכול להתבטא בתקינות הרכב, מאחר יותר.

ההבדל הין מוסכי ההסדר לבין המוסך שאתם תבחרו, יהיה בעל יתרונות רבים, למשל, כאשר חברת הביטוח משלמת למוסכי ההסדר שמולם היא חתומה, עובדי המוסך, לא יעניקו יחס ולא יהיו קשובים אלים, כמו שאתם תהיו אלה שתגיעו למוסך על פי בחירתכם.

שי לי מרכז הרכב- המוסך שחברת מנורה בחרה בו כמוסך הסדר שעמד בתקן

מחודש ינואר האחרון, יצא חוק שחברות הביטוח, מאפשרות למבוטחים, לבחור מתוך רשימת המוסכים, העומדים בהסדר. אחד המוסכים המורשים שעמדו בתקן הוא מוסך שי לי מרכז הרכב, הממוקם בלב אור יהודה. המוסך מתמחה בתיקון ושירות של כל התיקונים ותיקוני פחחות וצבע, של רכבי פורד ומאזדה. חברת ביטוח ישיר, הכירה שמוסך זה הינו מוסך הסדר מנורה. צוות המוסכניקים של שי לי מרכז הרכב, בודק את הרכב היטב, לפני שהוא מוסר אותו תקין ללקוח שהוא מבוטח חברות הביטוח.

באמצעות בחירת שי לי מרכז הרכב, שהוא מוסך הסדר מנורה  תוכלו פשוט להחזיק את המקל משתי קצותיו- מצד אחד, תקבלו את התנאים שיש במוסכי ההסדר של חברות הביטוח, אך מצד שני השירות והאיכות יהיו של מוסך פרטי מורשה. המוסך של שי לי, סופג את ההשתתפות העצמית של הפוליסה, על פי הסכום המצוין, על פי תנאי מוסכי ההסדר.  יש לציין, כי מוסך שי לי מרכז הרכב, הינו מרכז מורשה מטעם חברת דלק מוטורס. ניתן למצוא גם שירותים נוספים בשי לי מרכז הרכב, כמו טיפול בשאר סוגי הרכבים.

לאתר הבית לחצו כאן

LEAVE A REPLY