כיצד בוחרים רואה חשבון

כיצד בוחרים רואה חשבון

1135
0
SHARE

בחירת רואה חשבון

פותחים עסק חדש ? מתלבטים איזה רואה חשבון מתאים עבורכם ? האם עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה ? האם כדאי לחסוך את עלות הנהלת חשבונות ושירותו של ראיית חשבון ?

במאמר זה תקבלו טיפים מקצועיים עם חשיבה עסקית ונכונה!
בעת פתיחת עסק חדש רצוי וחשוב מאוד להיוועץ עם רואה חשבון מוסמך בעל וותק רב ועם ידע מעמיק בתחום בו תרצו להתעסק וזאת מכמה סיבות :
1. כאשר תפנו לשירותו של רואה חשבון מקצועי בעל וותק רב תוכלו לקבל ממנו מס' טיפים לניהול העסק ולקידומו העסקי.
2. עם תפנו לרואה חשבון בעל ניסיון וידע רב בתחום שבו הינכם מעוניינים לפתח ולהקים עסק חדש תסייע לכם בכך שרואה החשבון בקיע בהטבות המס החדשות עבורכם, ואף יתרה מזאת יהיה מעודכן במה כן תוכלו להזדכות ובמה לא…

איזה רואה חשבון מתאים עבורכם ?

לשאלתכם האם רואה חשבון הקרוב לאזור מגוריכם הינו הרואה חשבון הרצוי לכם? תשובה חד משמעית לא!
רואה חשבון בעל שאפתנות ובעל ניסיון רב עם רצון רב לסייע לכם בהרמת העסק החדש הינו הרואה החשבון המתאים עבורכם!

כאשר רואה חשבון מסתכל עליכם בגובה העיניים ומדבר עימכם בסבלנות זהו רואה חשבון המעוניין להעניק שירות ורוצה בכם כלקוחות עתידיים. רואה חשבון מפולפל יוכל לסייע לכם בהצלחת העסק וזאת מכיוון שיפנה אתכם ללקוחות ומקרם אישיים אצלו כדי שתעניקו להם שירות וכך תוכלו להשתלב בעולם העסקים טוב יותר.

המלצת רואה חשבון לפתיחת עוסק :

בקביעת פגישה אצל רואה חשבון תוכלו לקבל הסבר מעמיק מה ההבדל בין עסוק פטור למורשה והאם הינכם זקוקים לפתיחת חברה וכמובן שכל זה יעניק לכם את ההחלטה הטובה ביותר לפתיחת עוסק.

רואה החשבון ימליץ לכם לפתוח את אחד מבין העוסקים(עוסק פטור, עוסק מורשה, חברה) וזאת לפי ניסונו הרב בפתיחת עסקים גדולים וקטנים שצבר עם השנים.

האם כדאי לחסוך את שירותי ראיית חשבון או הנהלת חשבונות ?

לשאלתכם ממש לא רצוי לנסות לחסוך את השירותים הנ"ל וזאת בעקבות שאינכם בעלי ניסיון בראיית חשבון והנהלת חשבונות, לא רק שלא תחסכו כסף אלא תשיגו את התוצאה ההפוכה מכיוון שאם תבצעו את תהליך פתיחת התיק ללא סיוע של רואה חשבון תוכלו למלא זאת לא לפי ההנחיות המתאימות עבורכם ואף הגשת דוח השנתי למס הכנסה יהיה שגוי ויעלה לכם בכסף נוסף להגשת הדוח ע"י רואה חשבון.

LEAVE A REPLY