מיטה אורתופדית: המיטות האורתופדיות יורדות אל העם

מיטה אורתופדית: המיטות האורתופדיות יורדות אל העם

1563
0
SHARE
מזרון טמפור
מזרון טמפור

אם בעבר המיטות האורתופדיות היו פינוק שרק העשירון העליון יכל להרשות לעצמו, היום ניתן למצוא מיטה אורתופדית בכרבע מהבתים בישראל.

מיטה אורטופדית
מיטה אורטופדית

המיטות של הולנדיה פשוט נוחות יותר. גם למי שלא מכיר את כל המדע שמאחורי המיטות האורתופדיות של הולנדיה, לילה אחד של שינה טובה על מיטה כזו, וקשה מאד לחזור אחורה למיטה הזוגית הישנה שלכם.

כשאנחנו ישנים טוב אנו קמים רעננים יותר, והגוף מרגיש נפלא. לאנשים הסובלים מבעיות גב מיטה אורתופדית היא כמעט מוצר חובה. עם ירידת המחירים המשמעותית של המזרונים בעשור האחרון, בזכות טכנולוגיות המאפשרות לייצר מוצרים טובים יותר בעלות נמוכה, אין כמעט בית שלא יכול להרשות לעצמו לישון על מיטה אורתופדית.

המוטו של הולנדיה הוא שהמזרון עליו אתם ישנים צריך להתאים את עצמו אליכם, ולא אתם צריכים להתאים את עצמכם אליו. המזרונים האורתופדיים שהחברה משווקת מעניקים תחושה של ציפה על המיטה, ולא של שכיבה על מזרון קשה או רך מדי. לא משנה מה גזרת הגוף שלכם, או אם אתם צעירים או מבוגרים – חשוב לישון על מזרון נוח שישמור על הגב שלכם בריא לאורך שנים.

חברת הולנדיה מתמחה במזרונים אורתופדיים ומספקת מבחר מגוון של מזרונים מדגמים שונים. בין הדגמים המבוקשים של מזרונים אורטופדיים ניתן למצוא את סדרות המזרונים האורתופדיים המתבססות על חומר נפלא שיוצר בכלל ליעוד אחר לגמרי.

 

מיטת הטמפור של הולנדיה – המיטה אורתופדית האידיאלית

Tempure הוא חומר אלסטי שפותח במקור עבור נאס"א, אך מאז נוספו לו שימושים רבים אחרים. מזרוני הטמפור האורתופדיים של הולנדיה מעניקים תחושה של חוסר משקל לאדם השוכב על המזרון. החומר שפותח במקור על מנת לסייע לאסטרונאוטים להפחית את הלחץ על הגוף בעת ההמראה לחלל, באמצעות פיזור שווה של הלחץ, התגלה כפתרון אידאלי לבעיה דומה, פיזור הלחץ על הגוף כאשר הולכים לישון ונשכבים על המזרן.

מזרוני הטמפור השתכללו עם השנים, וגרסאות שונות של מזרוני הטמפור נמצאים עכשיו באלפי בתים של ישראל, ומעניקים חוויה שינה שלא מן העולם הזה. הלחץ המחולק במידה שווה לאורך הגוף כולו מאפשר לגוף להרגע, ולצוף על המזרון, כפי שהיה צף על מים.

מזרון טמפור
מזרון טמפור

למזרון האורתופדי העשוי מטמפור יש כמה יתרונות עיקריים:

  • תמיכה מושלמת לצוואר – האיזור הרגיש ביותר בזמן השינה הוא הצוואר. מזרוני הטמפור מספקים תמיכה מלאה לכל חוליה בצוואר, ובמקום לקום עם צוואר תפוס מעט בבוקר, אתם קמים עם צוואר הנע בקלות מצד לצד כאילו הרגע יצאתם מעיסוי מפנק.
  • תנוחת שינה טבעית – המבנה של מזרן TEMPUR מספק את כל התנאים לשינה טבעית, עמוקה ורציפה. מזרון ה- TEMPUR עוטף את קימורי גופכם ומספק תמיכה אנטומית אחידה ומושלמת לגב, לכתפיים ולרגליים – תוך הפגת הלחצים והתאמה מלאה ומיידית לתזוזות ולשינויי תנוחה.
  • שינה רציפה וללא שינויי תנועה – המזרונים האורתופדיים בטכנולוגיית טמפור מונעים יצירה של איזורי לחץ בגוף, המטרידים בעת השינה וגורמים להתעוררות קצרת טווח שאינכם זוכרים בבוקר, אך היא משפיעה על איכות השינה שלכם. שינה רצופה לאורך הלילה היא עמוקה יותר ומאפשרת לכם לחדש אנרגיות לקראת יום חדש.

המדע מאחורי השימוש במזרונים אורתופדיים

עוד ב-2009 התפרסמו מחקרים שבדקו איך שינה על מזרון אורתופדי יכולה לשפר את איכות החיים. שלושה חוקרים שבדקו את הנושא לעומק פרסמו מאמר בנושא ההבדל בין שימוש במיטה 'רגילה' למיטה אורתופדית מהעידן החדש באחד מהמגזינים הרפואיים גרסה באנגלית, הממצאים היו חד משמעיים – מיטה אורתפדית יכולה להשפיע לטובה על איכות השינה, להפחית כאבי גב ולהפחית מתח בצורה משמעותית.

שינה טובה מתחילה ממזרון מושלם המשלב נוחות, עיצוב וטכנולוגיה חדשנית – בקרו באתר הולנדיה ובחרו את המיטה האורתופדית המושלמת עבורכם.

המאמר נכתב בחסות WEBON קידום אתרים ושיווק באינטרנט.

LEAVE A REPLY