עגלת סיטי מיני GT

עגלת סיטי מיני GT

1379
0
SHARE
בייבי ג'וגר סיטי מיני 2014 GT

מתי יגיע עגלת סיטי מיני GT

עגלת סיטי מיני GT החדשה עוד לא הגיעה לשוק אומנם, אך בארץ כבר מחכים לה. העגלה בבסיסה תהיה דומה לסיטי מיני הרגילה הנמצאת בחנויות עם שידרוגים קלים, ותשווק בישראל החל מספטמבר.

עגלת סיטי מיני GT החדשה תכלול:

1. טיולון המגיע בשלושה מצבים: שכיבה מלאה, חצי ישיבה וישיבה. את הטיולון אפשר לקפל ביחד עם העגלה. רוחב ואורך הטיולון דומים לאלו של הדגם הקודם של העגלה.
2. אמבטיה ברוחב 34 סנטימטר ובאורך 75 סנטימטר ומזרן עבה ונוח לתינוק. בנוסף, האמבטיה מגיעה עם כילה המכסה את עגלת סיטי מיני GT מיתושים או משמש.
3. גלגלי עגלת סיטי מיני GT הם מוקצפים ורחבים יותר מאלו של דגמים קודמים.
4. ידית עגלת סיטי מיני GT החדשה יכולה להתכוונן החוצה ופנימה, דבר החוסך לעיתים מקום. כמו כן, הגימור הוא אלומיניום מהסוג האיכותי.
5. מעצור עגלת סיטי מיני GT החדשה הוא ביד ולא ברגל כמו בדגמים הקודמים של העגלה.
6. סל הקניות שלה בגודל מעולה וקל לגשת אליו.
7. צבעי עגלת סיטי מיני GT הינם: כתום, שחור, במבוק, אדום וירוק.- אלו הם הצבעים מהם ניתן לבחור עגלה.

משקלה של עגלת סיטי מיני GT

הוא סביב העשרה קילו. זהו לא משקל קל לעגלה. העגלה הקודמת בדגם זה שקלה רק תשעה וחצי קילו, אך הפרש זה אינו משמעותי ביותר, ומי שהסתדר בהרמת העגלה הקודמת, יסתדר גם בהרמת הנוכחית.

 

יתרון נוסף של עגלת סיטי מיני GT היא

אופציית הכביסה של כל חלק העגלה, דבר שהינו קריטי וחשוב כשמדובר בתינוקות בגיל הרך הנוהגים לפלוט דברים מהפה או לחילופין סתם ללכלך את העגלה. הכיבוס הנדרש הוא הכיבוס הסטנדרטי, כך שאין צורך פה בהשקעה כספית מעבר לכך.

את עגלת סיטי מיני GT מקפלים ביד אחת, דבר שהינו מאד נוח, היות שביד השניה אנו אוחזים בתינוק.

מחירון של עדלת סיטי מיני GT

עגלת סיטי מיני GT תעלה בסביבות 1900 שקל. ניתן יהיה לקנות אותה גם דרך האתר של בייבי ג'וגר וכמובן דרך החנויות המורשות למכירת מוצרי תינוקות. בכל אופן, פרטים נוספים אפשר למצוא בשירות הלקוחות של בייבי ג'וגר הזמין עשרים וארבע שעות ביממה.

LEAVE A REPLY