עורך דין דיני עבודה

עורך דין דיני עבודה

1152
0
SHARE

עורך דין – זכויות עובדים 050-4988998

עורך דין דיני עבודה : כל עובד מעוגן ע"פ חוקי העבודה, בין החוקים קיימים שני דינים שבהם תביעות רבות כנגד המעסיק, שעות העבודה של העובד והחופשה השנתית.
קיימים חוקי יסוד כמו חופש העיסוק וכבוד האדם וחירותו, החוק נועד בכדי להבטיח את העובד מפני ניצול המעסיק, מניעת הפלייה בעבודה וכדומה אם מתרחשת הפליה כלשהי כלפי העובד, העובד רשאי לתבוע את המעביד ע"י עורך דין המתמחה בדיני עבודה.
לעובד יש זכות לעבוד בשעות עבודה המוגדרות מראש ולא מתי שהמעסיק ירצה להעסיקו, קיימת לו הזכות לעבוד תוך קבלת כבוד מלא כלפיו ובאותו מידה כמו לעובדים האחרים.

קבלת תשלום בעבור שעות העבודה הרגילות ובנוסף לכך תשלום בעבור השעות הנוספות שהוא עבד.
המחוקק קבע את החוקים בכדי להגן על זכויות העובדים שהמעבידים יכולים לקפח אותן בקלות רבה.

עורך דין – סעיפי החוק:

לפני הגשת תביעה עורך דין בודק האם סיעפי החוק הופרו :

קיים סעיף בחוק הקובע כי העובד לא יעבוד מעל ל- 45 שעות עבודה שבועיות, מתי מותר לעובד לעבוד שעות נוספות והתשלום עליהם. סעיף נוסף קובע
שהעובד זכאי למנוחה שבועית, לפחות 36 שעות ברציפות הכוללות את יום המנוחה השבועית לפי דתו.
כאשר העובד עובד בימי המנוחה השבועית שלו, התשלום עבור העבודה בשעות אלו יהיה לפחות 150% משכר העובד והעובד יוכל לקבל יום אחר למנוחה בשווי של הזמן שעבד.

קיים סעיף נוסף בחוק המהווה את הבסיס לזכויות העובד הינו חוק חופשה שנתית.
החופשה השנתית תקבע לפי הוותק של העובד במקום עבודתו הנוכחי. תוך הפחתת ימי חופשת לידה, הפחתת ימי חופשת מחלה ותאונה, הפחתת ימי מילואים, הפחתה בימי חג שלא עובדים בהם למעט מנוחה שבועית, הפחתה בימי שביתה והשבתה בימי הודעה מוקדמת לפיטורין וכדומה.

החוק קובע כי כאשר העובד יצא לחופשה ללא תשלום יחסי העובד והמעביד ממשיכים להתקיים, במסגרת זו החובות וכן הזכויות נצברות לעובד עד להודעה על הפסקת עבודתו.

פנייה לעורך דין מתמחה:

כאשר אתם פונים לעורך דין המתמחה בדיני עבודה אתם תקבלו את מירב הזכויות המגיעות לכם לפי החוק, תוך ייעול מרבי בזמן מכיוון שהוא יודע בדיוק מה לעשות והיכן ואין לא צורך לחקור את הנושא יתר על המידה. בדקו עכשיו את זכויותיכם עם עורך דין דיני עבודה.

בהצלחה.

LEAVE A REPLY