עורך דין מזונות – תביעת מזונות חייגו: 050-4988998

עורך דין מזונות – תביעת מזונות חייגו: 050-4988998

1257
0
SHARE

עורך דין מזונות להסדרת זכויות הקטין

חשוב וראוי לציין, כי המטרה העיקרית של עורך דין מזונות היא בראש ובראשונה להסדיר את הרווחה של ילדיהם של בני הזוג. תהליך הגירושין הוא תהליך מורכב ומאד לא פשוט עבור שני הצדדים, וכמובן שבעיקר עבור ילדי בני הזוג. מעבר לטיפול בחוויה הרגשית הלא פשוטה יש צורך לדאוג למזונות ראויים עבור הילדים.
מדובר למעשה בעקרון שמוביל גם את פסיקות בתי המשפט בנושא – המחשבה על טובת הילדים הקטינים. הרעיון הוא שגם אם ההורים הסתכסכו, הילדים צריכים לשמור לפחות על רמת החיים אליה הם היו רגילים, על מנת למנוע כמה שיותר זעזועים נפשיים, שבין כה וכה נלווים, כאמור, לתהליך של התפרקות המשפחה. בעזרת עורך דין מזונות מקצועי ומנוסה תוכלו להסדיר את הנושא, ולהבטיח את הטוב ביותר לילדים.

מה עורך דין מזונות יכול להביא לילדים?

חשוב להבין, שהפניה אל עורך דין מזונות צריכה להתבצע כאשר אתם רוצים להבטיח שהילדים יקבלו גם מזונות עבור הצרכים ההכרחיים שלהם, וגם כאשר הם צריכים לקבל מזונות עבור מה שנקרא "מדין הצדקה". למה הכוונה? הצרכים ההכרחיים הם כל מה שנתפס כמינימלי ודרוש למעשה לכל אדם – מזון, ביגוד, קורת גג וכיו"ב. סכום זה נקבע ע"י בתי המשפט בישראל כסכום מינימלי של 1150 ש"ח. כמובן שבעזרת פניה אל עורך דין מזונות מקצועי, תוכלו להוכיח שיש עוד צרכים הכרחיים שבן הזוג צריך לשלם עבורם – כמו לדוגמה טיפול פסיכולוגי או רפואי שנדרש עבור הילד.

עורך דין מזונות מסדיר גם צרכים נוספים

כמו כן, פניה אל עורך דין מזונות תוכל להסדיר את הנושא של צרכים מדין הצדקה. מה הם הצרכים הללו? הכוונה היא לצרכים אשר מזוהים עם רמת החיים שלה הילד זכה, בתקופה טרם שהוריו התגרשו. הרעיון הוא שהשגרה של הילד לא תיפגע, על ידי המשך המימון המשותף עם ההורה השני. בעזרת עורך דין מזונות תוכלו להסדיר תשלומים עבור חוגי העשרה של הילד, השתתפות בתנועת נוער, רכישת צעצועים ומשחקים, רכישת ספרים ואף דמי כיס שבועיים.

סיוע משפטי – לשירותכם.

LEAVE A REPLY