עורך דין פלילי

עורך דין פלילי

1174
0
SHARE

עו"ד פלילי כבר בעת החקירה

התפקיד של עו"ד פלילי הוא חשוב מאד – הגנה על אדם שהוא חשוד או נאשם, תוך הקפדה על שמירת כלל הזכויות שלו לאורך כל שלבי ההליך הפלילי.

חשוב מאד להבין, שצריך לשכור את שירותיו של עו"ד פלילי כבר בשלבים הראשונים של ההליך הפלילי – כבר כאשר אתם נחקרים במשטרה. מדובר בשלב קריטי במיוחד, שבסופו של דבר ישפיע לא מעט על ההחלטה האם לפתוח נגדכם בהליך פלילי בבית המשפט – או לסגור את התיק מסיבות שונות. זו הסיבה שבמידה ומצאתם עצמכם נחקרים, יש לכם את מלוא הזכות לבקש לשוחח עם עורך דין פלילי בטרם תספקו איזו שהיא תשובה לחוקר כזה או אחר. עורך דין פלילי יורה לכם מה לומר ומה לא לומר במסגרת החקירה.

עו"ד פלילי שומר שלא תפלילו את עצמכם

לכאורה, עו"ד פלילי לא נחוץ בשלבי החקירה – הרי אף אדם לא ירצה להפליל את עצמו בחקירה, בין אם הוא אשם, ובין אם לאו. אלא שהמצב הוא כמובן מורכב הרבה יותר – גורמים במשטרה קבעו לעצמם יעד להביא לכמות גדולה של פתיחת תיקים ושל הרשעות – שכן הדבר מחווה על כך, שהם עובדים למען הציבור. עקב כך, הם יכולים בהחלט להפעיל לא מעט מניפולציות שונות, שבסופו של דבר יפעלו לרעתכם – ויתכן שתודו במעשים שונים מבלי שבכלל התכוונתם. לכן, כבר בשלבים הראשונים חשוב לפנות אל עו"ד פלילי שיוכל לעזור לכם, להסביר לכם את כל ההליך, ולייצג אתכם נאמנה בפועל.

לא מדובר על אשמה

אנשים רבים שמוזמנים לחקירה במשטרה, מתלבטים אם לפנות אל עו"ד פלילי. בעיניהם, עצם הפניה אל עו"ד פלילי מצביעה כאילו על מצב שהם אשמים – שהרי מדוע הם צריכים עו"ד פלילי? אלא שחשוב להבין שהמציאות היא שונה. המשטרה יכולה לטעות, ותנסה לעתים למצוא אשם בכל מחיר.

לעתים מעט נסיבות עלולות לשחק לרעתכם, ויתכן שתואשמו אף ללא כל עוול שביצעתם. לכן, חשוב כבר בתחילה לפחות להיוועץ עם עו"ד פלילי, על מנת שתדעו בדיוק מה להגיד בחקירה.

עורך דין פלילי חייגו: 050-4988998.

LEAVE A REPLY