קידוח בנטונייט – 050-5858770

קידוח בנטונייט – 050-5858770

1557
0
SHARE

קידוח בנטונייט

מעוניינים בקידוח בנטונייט?
לאחר בדיקות מקיפות של הקרקע, מתברר שהיא בעייתית (אינה חזקה מספיק, חולית, מוצפת מים)הקרקע יכולה להתמוטט לאחר קידוח? הפתרון – קידוח בנטונייט. חומר הבנטונייט הינו החומר הטוב ביותר למילוי וחיזוק האדמה הבעייתית, קיימת חשיבות גדולה ואחריות רבה בעת הקמת יסודות הבנייה, חשוב מאוד לבצע קידוח בנטונייט עם קודחים מקצועיים בעלי נסיון רב.

אז מה זה קידוח בנטונייט

מדובר בחומר טבעי עשוי אבקה, אשר מופק ממינרלים עשירים בנתרן, את החומר מערבבים במים, החומר – בנטונייט הופך לעיסת ג'ל דביקה וצמיגית, את הבנטונייט ממלאים בתוך בור הקידוח, הבנטונייט מדביק ומאחד את האדמה אשר נמצאת בדפנות הבור, כאשר הבנטונייט מתייבש הוא מתנפח יותר מגודלו הרגיל ועולה מעל הבטון, את הבנטונייט הנותר אוספים לשימוש חוזר. לאחר מילוי בור הקידוח בנטונייט, הקרקע בטוחה ולא תהייה בסכנת התמוטטות.

בדיקת הקרקע לפני קידוח בנטונייט

בדיקת קרקע צריכה להתבצע ע"י – איש שטח מנוסה בעל נסיון רב בקידוחים, עליו להעריך את סוג האדמה, עליו לבחור את מיקומו המדוייק של הקידוח. הבנטונייט הינו חומר קל הרבה יותר מהבטון, לאחר שפיכתו לבור הקידוח, הוא מתייבש מתנפח ועולה למעלה וצף מחוץ לבור, העבודה בקידוח בנטונייט צריכה להתבצע בצורה מדודה מאוד ומדוייקת,התערובת צריכה להיות אחידה ומקצועית, ישנו מינון מדוייק של הכנת הבנטונייט לכל סוג אדמה לכן נדרשת מיומנות רבה של הקודחים בביצוע קידוח בנטונייט

LEAVE A REPLY