איזה עורך דין ?

איזה עורך דין ?

1334
0
SHARE

עורך דין לפי התמחות

מידי שנה עוברים בהצלחה סטודנטים רבים את בחינות לשכת עורכי הדין ולאחר מכן הם הופכים לעורכי דין ע"פ החוק.
בישראל קיים מספר רב של עורכי דין, ללקוחות אשר מחפשים עורך דין לטיפול בתביעה או הגנה קשה מאוד לבחור את העורך דין שייצג אותם.
כמעט כל אדם פונה לעורך דין לפחות פעם או פעמיים בחיים, מכיוון שעורך דין מטפל במבחר גדול מאוד של בעיות ומצבים שאליו נקלע כל אדם.

המלצות על העורך דין:

בעבר כאשר חיפשו עורך דין היו פונים לחברים או לבני משפחה שאפשר לקבל מהם המלצה על עורך דין טוב.
היום בימנו עידן האינטרנט מאפשר לנו למצוא כל דבר בלחיצת כפתור, ברור שהדבר נגיש יותר וקל, אפשר לראות תוצאות דין ולהתעניין בעורך דין ובמאמרי תוכן שכתב.
המלצות אלו דרך האינטרנט אינם שונות מן המקובל קודם בשיטה הישנה, מכיוון שבכל מצב מה שטוב לחברך אינו בהכרח טוב לך, הרי בכל תחום וסוגיות שונות התוצאות אינן תואמות.

מהו שכר טרחת העורך דין:

שכר טרחתו של העורך דין נגבה בנוסף לסכומים בעבור ההליכים המשפטיים אשר אינם זולים כלל, אך לפי המצב בו אתם נמצאים, רצוי לקבוע לעצמכם תקציב להוצאה בנושא, כאשר תקבלו הצעת מחיר מהעורך דין המטפל אתם תראו אם מדובר במחיר הוגן,כאשר מדובר במחיר שכר טרחה זול מידי, תדעו שהוא אינו מספיק טוב עבורכם, מכיוון שמדובר לרוב בעורכי דין שאינם מספיק מנוסים בתחום ודבר זה יחליש את האפשרות שלכם לקבל את המענה הנכון לכם ואת ההגנה הטובה ביותר עבורכם.

עורך דין חסר ניסיון יכול לפגוע בהצלחה שלכם במשפט ולפי כך אתם תמצאו בסופו של דבר את עצמכם מוציאים כסף נוסף על עורך דין אחר ובזבוז זמן וכסף על תיקון המעוות אשר יהיה קשה הרבה יותר.

התמחות העורך דין:

כאשר אתם רוצים לתבוע או להגיש כתב הגנה רצוי שתפנו למשרד עורך דין המתמחה בתחום שבו אתם מעורבים, לדוגמא: אם הוגש נגדכם תביעה על הוצאת דיבה, פנייה לעורך דין המתמחה בלשון הרע והוצאת דיבה תוציא אתכם
מן המצב בו אתם שרויים, גם אם אתם אשמים וגם אם לא, כאשר אתם פונים למתמחה בנושא שבו אתם תובעים או נתבעים, הוא ימזער את הנזקים ויעלה את סיכוייכם לצאת זכאים במשפט.
דוגמא נוספת היא כאשר הורעו תנאיכם בעבודה, פנייה לעורך דין הבקיא בדיני עבודה יעלה את סיכוייכם בתביעה מאשר עורך דין העוסק בכל מיני תחומים וביניהם גם דיני עבודה.
בהרבה מקרים לקוחות אינם מודעים ופונים לעורך דין שאינו מתמחה, מכיוון שהעלויות זולות מידי, לעורך דין לוקח הרבה יותר זמן להבין את התיק, מכיוון שהוא אינו בקיא בכל דיני העבודה.

כימיה טובה בין עורך דין – לקוח:

כאשר אתם בוחרים עורך דין, חשוב מאוד לקחת בחשבון שהכימיה ביניכם צריכה להיות חיובית, בכל פעם שתצטרכו לשאול שאלות רצוי שיהיה מבין ושיהיה איכפת לו מכם, כאשר אתם מרגישים
שאתם יכולים לסמוך על העורך דין, אתם תוכלו להתייעץ איתו בנושא החשוב.
כימייה טובה ושיתוף פעולה בין העורך דין שמתמחה בתחום ללקוח תביא לתוצאות הכי טובות במשפט.

בהצלחה בתביעה, הגנה או ייצוג ועריכת הסכמים. משרדי עורך דין לפי התמחות הרצויה לך חייגו: 050-4988998.

LEAVE A REPLY