ליווי עורך דין – חייגו: 050-4988998

ליווי עורך דין – חייגו: 050-4988998

1281
0
SHARE

עורך דין

אם נפגעת בתאונת דרכים תאונת עבודה או רשלנות רפואית, פנייה לעורך דין מתמחה בנזיקין בזמן הינה הדרך הנכונה לקבל את הפיצויים המגיעים לך על פי חוק.
העורך דין מלווה את הלקוח למשך כל ההתנהלות בתיק התביעה ועד לסיום ההליך המשפטי.

עורך דין לתאונות דרכים:

אם נפגעת בתאונה קשה, העורך דין המטפל בתיק התביעה יוכל להגיש בעבורך בקשה לתשלום תכוף מהחברה המבטחת של הרכב.
תשלום תכוף נועד בכדי לכסות את ההוצאות הרבות של נפגעי תאונה קשה שבעקבותיה הנפגע אינו יכול לעבוד, אינו יכול להמשיך להתקיים ולקיים את התלויים בו.
בנוסף לכך נוספו לו הוצאות מרובות של ניידות, הוצאות להגעה לבית חולים, לקופת חולים ולפיזיותרפיה, הוצאות תרופות והוצאות סיעוד ועוד…
על החברה המבטחת להגיב תוך 60 יום, אם לא התקבלה תגובתה, רשאי עורך דין המטפל להגיש בקשה לתשלום תכוף בבית המשפט.
יש לציין כי תשלום תכוף יתקזז בהמשך מהנפגע, כאשר ישולמו לו הפיצויים להם הוא זכאי.

הטיפול בתיק ע"י העורך דין:

כאשר תגיעו למשרד עורך דין רצוי להגיע עם כל המסמכים המתעדים את המקרה, מסמכים רפואיים, הגשת עדות במשטרה, עדויות נוספות של עדים למקרה – רצוי בכתב. תמונות לפני ואחרי ועוד… התייעצות עם עורך דין על צורכי הטיפול ועל המשך השיקום תתרום רבות להמשך התביעה.
כאשר מדובר בנכות רפואית הפיצויים מוגדלים מאוד, אך יחד עם זאת גם תאונת דרכים אפילו הקטנה ביותר, מאפשרת לנפגע את הזכות לקבל פיצוי הוגן.

ליווי עורך דין לוועדה רפואית:

לנפגע בתאונת דרכים או עבודה קיימת הזכות לקבל את הכסף מביטוח לאומי לתקופה של עד 90 יום, בהמשך הנפגע יכול לפנות לקבלת נכות זמנית או לצמיתות ע"י הוועדה הרפואית בביטוח לאומי.
לוועדה הרפואית עדיף להגיע מלווים ע"י עורך דין אשר מייצג את התביעה, בכדי שיבדוק שאכן תקבל את הזכויות המגיעות לך על פי חוק.
בכל מקרה של תביעת תאונת דרכים רצוי להתלוות ע"י עורך דין מתמחה.

בהצלחה בקבלת זכויותיכם.

LEAVE A REPLY