מצלמות אבטחה מתקדמות ולמה אנחנו זקוקים להם

מצלמות אבטחה מתקדמות ולמה אנחנו זקוקים להם

1765
0
SHARE
מצלמות אבטחה
מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה ולמה צריך אותם!

בעולם של היום, עם מקרים רבים שאנו שומעים, בדבר פריצות, אנו פוחדים על הבית שלנו, בני הבית, העסק, התינוק שמטפלת שומרת עליו, אב ואם קשישים שיש להם מטפלת וכן הלאה. גם חנויות גדולות וקטנות ובעלי עסקים נוספים, מתקינים מצלמות אבטחה, להרגשה טובה ובטוחה יותר. ישנן חברות ביטוח רבות, שלא יסכימו לבטח בית או עסק, ללא אמצעי מיגון כגון מצלמת אבטחה או אזעקה. גם בנקים ומוסדות ציבוריים אחרים, תחנות דלק ועוד, מתקינים מצלמות שיש עליהן הקלטה של 24 שעות ביממה.

עד לפני כמה שנים, מצלמות האבטחה, היו נחלתם של בעלי עסקים ומוסדות בלבד, אך עם השנים עקב הביקוש הגובר אליהן, גם במגזר הפרטי, מחיריהן של מצלמות אלה ירד והיום ניתן למצוא מצלמות מושלמות לאבטחת הבית והעסק במחירים נמוכים בהרבה יותר, כך שהן זמינות לכל תקציב.

שליטה מלאה בבית העסק אם בתוכו או מחוצה לו

בעלי עסקים רבים, יודעים היום כי באמצעות מצלמות אבטחה הם יכולים לראות כל מה שנעשה בעסק, אם בפנים או אם מחוצה לו. חיבור לרשת ניתן באמצעות המחשב הנייד, הטלפון החכם, כך שבכל רגע נתון, כל בעל עסק או בעל בית, יוכל לראות מה קורה . אם עובדים מתכננים משהו ביניהם, אם יש גניבה, כל זה, ניתן לראות כאשר מותקנת מערכת DVR שמקליטה את כל הנעשה כל היום והלילה. דבר זה, הפך להיות מבוקש גם בקרב גני ילדים, אימהות רבות , מעוניינות כי הגן בו נמצאים ילדיהם יהיה מפוקח כ העת, עקב מקרים רבים של התנהגו לא הולמת של עוזרות גננות וגננות בגנים העירוניים והפרטיים.

ניתן למצוא מגוון של סוגי מצלמות המיועדות לאבטחה כגון:

  • מצלמת ראיית יום ולילה
  • מצלמה ממונעת 360 מעלות
  • מצלמה עם דחיסה מתקדמת
  • הקלטה באמצעות כרטיס מיקרו SD
  • אודיו דו כיווני עם רמקול מובנה

יש להתאים את מצלמות אבטחה, על פי המקום והמטרה. ייעוץ מקדים עם בעל מקצוע, אשר יגיע לתת הצעת מחיר ותכנון נכון של מיקום המצלמות וסוגן הוא זה שיקבע לגבי הצעת מחיר שתכלול התקנה. תחום זה של מצלמות, עובר מהפכה בפני עצמה וניתן למצוא טכנולוגיות חדישות בכל תקופה מסוימת, כך שהרזולוציה במצלמות אלה רק משתכללת. יש לפנות לחברה ידועה, העוסקת שנים ומחזיקה בכל סוגי המצלמות המשוכללות והעדכניות ביותר.

מצלמות אבטחה נסתרות

רבים מבעלי העסקים והבתים, מתקינים מצלמות אבטחה נסתרות, כך שאת מי שהם מעוניינים לצלם, לא יידע בכלל על קיומן. ישנן בשוק מצלמות כאלה, שניתן להתקין במקומות שונים, על מנת שפורצים למשל לא יחוש כי הן קיימות, אך הן מחוברות למערכת האזעקה, אשר מתריעה מיד , כאשר ישנם אורחים בלתי רצויים, אם בבית או  אם בבית העסק שלכם. בררו לגבי מצלמות אלה, כאשר תזמינו איש מקצוע בתחום זה.

חזרו לדף הבית

 

 

 

 

LEAVE A REPLY