ניסור בטון מחיר והשוואות

ניסור בטון מחיר והשוואות

3311
0
SHARE
Construction worker making cuttings in concrete blocks for reinforcement using concrete cutter

ניסור בטון מחיר – המחיר המשתלם ביותר

אם אתם זקוקים לשירותי ניסור בטון, חשוב מאוד לעבוד עם חברה מסודרת, מקצועית שתכלול את כל הביטוחים. זאת עבודה מסובכת ודורשת בעלי מקצועי מיומנים, כדי שתעשו ניסור בטון מחיר אצל חברה מקצועית עם אנשים מוסמכים אשר עברו הכשרה בתחום, מכירים את כללי הבטיחות והזהירות לעבודות ניסור בטון, ובעל ציוד מתקדם ומקצועי אשר מתאים לעבודות אלו כולל ניסור פנימי וחיצוני.

מהו ניסור בטון מחיר?

ניסור בטון מחיר הוא ניסור אשר נקבע בהתאם לגורמים שונים אשר כוללים גודל שטח לניסור, עובי שטח לניסור, מקום העבודה ותנאי הגישה אליו, גובה הקידוח ועוד. כל אחד מהגורמים השונים משפיע על מחירו של ניסור הבטון. אך מעבר לכך, גם כלים לא מתקדמים ואנשי בעלי ניסיון מועט יכולים להשפיע על מחיר ניסור בטון. לכן יש לקחת בחשבון שרוצים לעשות ניסור בטון האם כדאי לו לעשות בחברה קטנה ומועטת ניסיון או בחברה גדולה עם ניסיון רב.

אילו משתנים משפיעים על ניסור בטון מחיר?

ישנם לא מעט פרמטרים אשר קובעים את מחיר העבודה של ניסור בטון.פרמטרים אלו כוללים :

גודל שטח אותו יש לנסר

עובי הבטון לניסור

המקום בו צריך לבצע את העבודה כולל תנאי גישה למקום

גובה הקידוח – לרוב הוא גובה הקידוח הוא עד 300 ס"מ ממפלס הרצפה, מעל גובה זה יש מחיר אחר.

הצעת מחיר על העבודה, הצעת מחיר על פינוי הפסולת כל אחת בנפרד.

אספקת גנרטור לביצוע העבודה.

אלמנטים שונים מהקירות או מהתקרה.

כל אחד מפרמטרים הללו משפיע ישירות על מחיר ניסור הבטון . ככל שיש יותר פרמטרים על ניסור בטון כך ניסור בטון מחיר מושפע מהם והמחיר הוא בהתאם. כלומר ככל שלוקח יותר זמן עבודה כך אתם משלמים יותר כסף. בכל מהלך העבודה ישנם אנשי מקצוע בשטח אשר מפקחים על תהליך ביצוע ניסור הבטון.

כיצד נקבע מחיר ניסור בטון?

מחיר ניסור בטון נקבע על  פי פרמטרים שונים כמו גודל השטח, עובי הקירות, גובה הקידוח ועוד. אך גם הציוד בהם משתמשים אנשים המקצוע אף הוא משפיע על המחיר של ניסור בטון. מחירי ניסור הבטון משתנים אף מחברה לחברה, ישנם חברות קטנות ולא מקצועיות אשר ניסור בטון מחיר הוא זול יותר, אך הצוות אשר מבצע את הניסור הוא אינו מיומן מספיק בתחום ולכן אתם לוקחים סיכון שהניסור לא יהיה לא מדויק ומקצועי ויגרום לכם לנזקים. אך אם תשקיעו כסף בחברה עם ניסיון וותק גדול יותר תוכלו אומנם תשלמו מחיר יותר גבוה, אך תדעו שאנשים מוסמכים ומקצועיים עשו לכם את עבודות הניסור, כך שלא תצאו בנזק וכך תרוויחו ניסור בטון בצורה הטובה והמקצועית ביותר. קחו בחשבון שחברות לא מקצועיות יגיעו עם כלי ניסור לא מתקדמים וישנים לעומת חברות מקצועיות אשר משתמשות בכלים מקצועיים ומתקדמים יותר.

אם אתם רוצים לברר על השכרת מתקן הרמה לגבס, או כל עבודת גבס אם מוזמנים להיכנס.

לפרטים חזרו לעמוד הבית

LEAVE A REPLY