עורך דין תעבורה חייגו: 050-4988998

עורך דין תעבורה חייגו: 050-4988998

1322
0
SHARE
תעבורה - רכבים בכבישים

עו"ד תעבורה

נהגתם בשכרות? עברתם באור אדום? שלילת רישיון נהיגה? דוחות משטרה? נסיעה ללא ביטוח?
אתם צריכים לפנות לעו"ד תעבורה מתמחה!

עו"ד תעבורה – דיני תעבורה:

קיימים מקרים רבים בתחומי תעבורה ולפי כך קיימים עורכי דין אשר עוסקים מידי יום ביומו בדיני תעבורה, עורך דין תעבורה מכיר את כל הדינים את התפתחות
הדברים ואת הבעיות אשר נוצרות ובהתאם לכך גם אתת הפתרונות לבעיות אלו.
כאשר אתם פונים לעו"ד תעבורה בזמן, יתכן ותצליחו לשמור על רישיונכם, עו"ד תעבורה ימיר עבורכם את סעיפי האישום כנגדכם, לסעיפים פחות חמורים.

קיימים מקרים בהם אדם עומד לפני שלילת רישיון נהיגה, כאשר הרישיון הוא מקור הפרנסה העיקרי, עורך דין תעבורה יפעל בכדי להציל את רישיונכם בזמן כאשר הוא
ייצג אתכם לפני דיון או בדיון עצמו. (לא לאחר החלטה על שלילת רישיון נהיגה)
לשלילת רישיון נהיגה קיימות השלכות ונגרמת הרגשת תלות, לאחר שהתרגלתם לנהוג בעצמכם לכל מקום שרציתם, במיוחד כאשר מדובר במקור פרנסתכם, מדובר בפגיעה בחוקי היסוד ופגיעה בחופש והזכות לקיום בכבוד.

ייצוג התיק ע"י עורך דין תעבורה מתמחה:

כאשר עורך דין תעבורה מייצג אתכם בתיק, הוא יחסוך לכם עלויות רבות של טעויות ואי הבנות, ימנע את שלילת הרישיון שלכם.
במקרה ושלילת הרישיון נעשית מאחר ולא שילמתם דוחות או חובות בהוצאה לפועל, עורך דין תעבורה ינהל משא ומתן בין הצדדים ויגיע בהסכם להסדר של תשלומים נוחים יותר ואף הקטנת החוב.
נהגים אשר מגיעים לבד לבית המשפט לתעבורה ולאחר מכן פונים לעורך דין תעבורה, מייצרים בעיה של אפשרויות פעולה מבחינת עורך הדין המייצג.
בכדי לא להגיע למצב בו אתם מחפשים עורך דין תעבורה לאחר דיון שהסתבך, רצוי להגיע מתחילת התיק מלווים בעו"ד תעבורה מתמחה שיעשה את מירב המאמצים שאתם תצאו במינימום נזקים אפשריים.

עורך דין תעבורה יפעל למען זיכוי הנאשם:

עו"ד תעבורה יפעל בכל אחד מההליכים העומדים לרשותו: בקשה לביטול פסילת רישיון, בקשה לביטול כתב אישום, בקשה לביטול דו"ח תנועה וכדומה.
העו"ד תעבורה יפעל בכדי לנהל הוכחות אשר יובילו לזיכוי הנאשם, כפירה בעובדות, הסדרי טיעון לעונש מופחת, פסילת רשיון נהיגה בהקלה – אם אפשרות להמשיך בעבודה, הארכת תקופת פסילת הרשיון על תנאי וכדומה.

סיוע משפטי של עורך דין תעבורה.

LEAVE A REPLY