קופירייטינג

קופירייטינג

2057
0
SHARE
כתיבה שיווקית לעסקים

קופירייטינג – מסר מהיר חד וקולע

קופירייטינג היא אמנות החיסכון במילים. קופירייטינג הינה כתיבה ממוקדת מטרה שמיועדת להעביר לקהל מסרים ברורים ומאד מובנים בכוונה להניע אותם לפעולה. בדרך כלל מזוהה קופירייטינג עם משרדי פרסום ולא לחינם. שהרי משרדי פרסום עסוקים בדבר אחד – לפרסם מוצרים או דברים אחרים במטרה לגרום לקהל הלקוחות לרכוש אותם. קופירייטינג טוב ידע לקלוע למטרה במספר מילים מצומצם, עם מסר חד וברור שמניע לפעולה.

קופירייטינג – יצירתיות היא שם המשחק

כדי לייצר ביטוי או סלוגן, או משפט קליט וזכיר יש צורך באנשים שחושבים אחרת. אנשים שרואים דברים באופן שונה המסוגלים לתרגם רעיון מסויים לביטוי קצר וקולע שכל מי שישמע אותו ידע בדיוק במה מדובר. אנשים המסוגלים לעשות זאת מכונים קופירייטרים וברובם עובדים במשרדי פרסום. משרדי פרסום מאד מחשיבים את הקופירייטרים שלהם מכיוון שאם הקופירייטר יוצר קופירייטינג ממש טוב זה יכול להוביל קמפיין פרסומי שלם. קופירייטינג טוב יכול לקבל ביטוי בסיסמה כתובה, בסיסמה מושרת (ג'ינגל) או בסרטון פרסומת לטלויזיה וכדומה. בנוסף ליצירת ביטויים וסלוגנים קופירייטינג אחראי גם על טקסטים שיווקיים מסוגים שונים. טקסטים לברושורים שונים, לחוברות שיווק ומכירה של העסק, למאמרים שיווקים וכדומה. אחד המקומות העסוקים ביותר בכתיבת קופירייטינג הוא האינטרנט. קופירייטינג נחוץ לכתיבת מאמרי שיווק וקידום באינטרנט וגם לכתיבה שיווקית שבתוך האתרים , לפורטלים וגם לבלוגים שונים.

קופירייטינג לאינטרנט

ריבוי האתרים ברשת האינטרנט והתחרות הקיימת בין עסקים על כיסו של הלקוח הגולש ברשת הפכו את האינטרנט למרכז ענק של קופירייטינג. אם תחשבו שהאינטרנט עוסק בראש ובראשונה בהצגת תכנים מסוגים שונים תבינו למה כתיבת תוכן לאתרים כה חשוב.
רוב אתרי האינטרנט הם אתרים מסחריים.

רוב האתרים המסחריים מעוניינים לעשות עסקים באמצעות האינטרנט ולא רק לפרסם שם שהם נחמדים. כדי לעשות עסקים באינטרנט יש צורך שהגולשים יכירו את האתר שלכם ויש צורך לגרות אותו לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם. כדי לעשות זאת רוב האתרים עושים שימוש בכתיבה שיווקית ומעלים מאמרי שיווק רבים לרשת משתי סיבות – להציג את המוצרים והשירותים של העסק שלהם ואת הייתרונות על פני כל המתחרים. וגם כדי לקדם את האתר שלהם במנועי החיפוש כדי שהגולשים יוכלו לפגוש בו כשהם מחפשים בקטיגוריה שלכם.
כתיבת מאמרי שיווק לאתרים באינטרנט היא עבודה לקופירייטר שכן המאמרים צריכים להיות כתובים באופן ממצה וברור, עם מסר חד משמעי המניע לפעולה.

לא משנה אם אתם מעוניינים לקדם מכירות של צמיגים או השכרת חדרים בבתי מלון או לגרום לאנשים לתרום כסף לעמותה לנזקקים, ברגע שאתם עושים זאת בכתב דרוש קופירייטר שידע לתרגם את התכנים שלכם למילים. קופירייטר טוב ידע לקחת את ההגדרות ואת היעדים שלכם ולפרק אותם לסדרת מילים פשוטות ומובנות שיקדמו את המסר שלכם באופן מהיר ויעיל.

מאמר זה נועד לקידום אתרים – קופירייטינג טלפון – 052-2653502.
עריכת המאמר לקידום אתרים מתבצע ע"י סטודנטים של קורס קידום אתרים.

LEAVE A REPLY