הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים ובנוניים

הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים ובנוניים

1668
0
SHARE
banner
banner

הלוואות בערבות המדינה – לעסקים קטנים ובינוניים

ישנם עסקים קטנים, הזקוקים למרחב נשימה רב יותר ולאשראי גדול יותר, כך שיהיה להם שקט ואפשרויות רבות יותר בניהול העסק, באמצעות תזרים המזומנים.  כל עסק, בשלושת שנות קיומו הראשונות, חווה קשיים, כך שאשראי נוח יאפשר לעסקים קטנים להתבסס טוב יותר. ספקים יהיו מעוניינים לעבוד עם בעלי עסקים, אשר משלמים להם בזמן, על פי האשראי שנקבע עמם. לשם כך  עסקים כאלה, אם קטנים או אם בינוניים, עשויים להקל על עצמם ולא להרגיש חנוקים או מאוימים, באמצעות הלוואות בערבות המדינה. ישנם עסקים, אשר פונים לגופים שונים, לקבלת הלוואה, אשר מוענקת בריבית גבוהה יותר מאשר הבנקים, כמו חברות חוץ בנקאיות, במצבים בהם הבנק לא מוכן להעניק הלוואה לבעל העסק, או במקרים בהם בעלי העסק, אינם מעוניינים לפגוע באובליגו הבנקאי שלהם.

ההלוואה שמוצעת בערבות המדינה, מצריכה בדיקות של בית העסק. הלוואה זו, ניתנת פעם אחת, בתקופה מסוימת. הלוואה זו, מיועדת למחזור שנתי של עסקים עד 100,000,000ש"ח. הבנקים שמלווים הלוואות בערבות המדינה, הם בנק הפועלים, בנק מזרחי טפחות ובנק מרכנתיל.

מה כדאי לדעת לפני שתבקשו הלוואות בערבות המדינה?

הריבית שהבנקים דורשים עבור הלוואה, הינה פריים+2%. המדינה נותנת ערבות של עד 70% מגובה ההלוואה, כך שהם עשויים אף לדרוש ערבויות נוספות  כגון, ביטחונות בגובה של 30% מההלוואה וכן, ערבות אישית של בעלי ההלוואה על כל סכום ההלוואה. חשוב לדעת, כי בנקים שמעניקים הלוואות בערבות המדינה, עליהם בראש ובראשונה, להסדיר את חובותיהם לרשויות המס וכן, למלא שאלון של אחד מהגופים המתאמים, אשר יבצע בדיקה כלכלית של בעל העסק שמעוניין בהלוואה ולאחר מכן, הגוף המתאם, ידון בבקשה בוועדת האשראי.

הלוואה  בערבות המדינה, מותנית במחזור השנתי האחרון של כל בית עסק, א קטן או אם  בינוני. מי שמפעיל את המנגנונים השונים של הלוואות שהן בערבות המדינה, הינו משרד התמ"ת. העיקרון בהלוואה זו, הוא מתן הלוואות לצרכי הון חוזר, הקמת עסקים חדשים וכן, הרחבת עסקים קיימים. הלוואות אלה, אשר ניתנות בערבותה של המדינה, הן בהחזר של עד ל-5 שנים.

בשורה טובה לעסקים  – מחזור הלוואות קודמות

גם עסקים קטנים, אשר נטלו הלוואות קודמות בתנאים שלא היו  משתלמים במיוחד, יוכלו למחזר אותן כעת, כאשר ייטלו הלוואות בערבות המדינה , אשר תחסוך מהם סכומים גדולים, כך שזו בהחלט בשורה נהדרת גם לעסקים השונים וגם לשיפור הכלכלה במשק. ניתן לקבל את ההלוואה המוענקת בערבותה של המדינה, תוך 25 יום מהגשת הבקשה להלוואה. ניתן למצוא שני מסלולים משתלמים לעסקים בהקמה, תוך מתן ערבות של 85% ולעסקים וותיקים, ערבות בגובה של 75% ובגובה של עד 8 מיליון שקלים.

ניתן למצוא חברות פרטית המציעות ייעוץ והלוואה בכל ההליך של קבלת הלוואה בערבותה של המדינה, אך ישנם בעלי עסקים, אשר עשויים לנהל את הבקשה בעצמם ולחסוך כסף.
 

לחזרה לעמוד הבית לחצו – http://xn—-zhcb8acyeb9ffp.co.il/

LEAVE A REPLY