קייטנות קייץ לילדים

קייטנות קייץ לילדים

1682
0
SHARE
קייטנה קיץ

איך לבחור קייטנות קייץ?

קייטנות קיץ כבר הפכו לגורם מכריע בתקציב המשפחה הקבוע. משפחות רבות חוסכות כסף לקראת קייטנות הקייץ כי מספיק שיש שלושה ילדים בבית שיש לשלוח אותם לקייטנות בקיץ שהעלות עלולה להגיע בקלות לששת אלפים ₪ ויותר ביחד. הוצאה לא קטנה לכל הדעות, אבל מה ההורים לא עושים כדי לרצות את הילדים המנדנדים לאחר הפסח שגם הם רוצים להרשם לקייטנת כדורגל, כוכב נולד או לקייטנת רוקדים עם כוכבים.

קייטנות נושא או קייטנות כל בו ?

יש שני סוגים שונים של תפיסת קייטנות. קייטנות הכל בו שבהם מתנסים הילדים בכל מה שניתן לעשות החל מעבודות יצירה בידיים ועד לימי כיף בפארקי מים או בבריכות וכדומה. קייטנות אלו מאורגנות סביב ימים מאד אינטנסיביים והילדים יכולים לחוות אין ספור דברים חדשים שברובם מאד מקובלים עליהם ומאד מחוברים לנושאים שמעניינים אותם.

קייטנות נושא תמיד היו, אבל בשנים האחרונות הנושאים יותר ויותר מקבילים למה שרואים הילדים וההורים בטלויזיה ובכבלים. אם פעם היו קייטנות נושא בתחום האמנות, היצירה, המדע, הספורט, רכיבה על סוסים, משחק וכיוצא באלה, הרי שכיום בנוסף לכל הנושאים שהוזכרו ניתן לראות קייטנות המציעות לילדים הכנה ותחרויות כמו בכוכב נולד, רוקדים עם כוכבים או תוכניות ריאליטי נוספות הישר מהטלויזיה.

איזה קייטנה עדיפה? עדיף שתשאלו את הילדים. גם אם מרבית הילדים מעדיפים את הקייטנות החדשניות הללו, תמיד ימצאו מספיק ילדים למלא את קייטנות המדע, בעלי החיים והאמנויות השונות כדי לדעת שיש מבחר ולא לחשוב שהכל הוא רק רדידות אחת גדולה.

מפעילי קייטנות שונים

קייטנות מופעלות כיום על ידי כמה סוגים של גופים: עיריות או מועצות מקומיות ואזוריות, גופים פרטיים, גופים חינוכיים שונים (אוניברסיטת תל אביב, מכון ויצמן וכדומה) תנועות נוער שונות וכיוצא באלה. הקייטנות הפרטיות הן היקרות יותר, אבל הן מעניקות יותר לילד מבחינת שעות, ארוחות ומגוון פעילויות רחב בנושא שאותו בחרו להציג כמוביל הקייטנה.

כאשר תדרשו להחליט לאיזה קייטנה תרצו לשלוח את ילדכם עשו את כל הבירורים הנחוצים, רשמו את כל הפעילויות ואת המקומות שבהם יטיילו, איזה אוכל מגישים וכמה, השוו עם קייטנות אחרות ובררו מה תהיה העלות של הקייטנה לילד ובסוף יבוא הילד ויגיד שהוא רוצה ללכת עם כל החברים לקייטנה XYZ ולא יהיה בידכם לעשות כמעט כלום. אז מה שמומלץ הוא לשתף את הילד כבר משלב הבדיקות ולנסות לחשוף אותו למקומות המועדפים אבל לא בצורת כפייה אלא בצורה של שיתוף אמיתי ולא לכאורה.

רישום לקייטנות – הקדימו להרשם

הרישום לקייטנות הקיץ מתחיל בחודש מאי קצת אחרי הפסח. לאלה שמעוניינים לשלוח את הילדים לקייטנות קצרות בחופשת החנוכה או בפסח מוטב שתקדימו לברר אודותיהם כבר עכשיו כי אחרת ישנו סיכוי שתפספסו את ההרשמה או שלא ישארו מקומות בקייטנות הטובות.

LEAVE A REPLY