ניהול עסק בצורה נכונה לשנת 2023

ניהול עסק בצורה נכונה לשנת 2023

105
0
SHARE
בחירת רואה חשבון

עד שנת 2023 נפתחו לא מעט עסקים בישראל, אך לצערנו הרב לא מעט עסקים פשוט נאלצו לסגור את העסק בשל קשיי הקורונה. הקורונה הגיעה בפתח ופשוט דפקה לא מעט עסקים כך שלא מעט עסקים לא הצליחו להתקיים. אך עם עסקים רבים פנו לעזרתה של המדינה והעזרה הייתה ממש כאילו לא מגיע לבעלי העסקים כסף. אנחנו משלמים שנים רבות מס הכנסה, מיסים לביטוח לאומי ומע"מ וביטוחים מפה עד להודעה חדשה.

הקורונה גרמה לכך שנאלצנו להיות תלותיים וזה גם משהו שדיי פגע. חברים הגיע הזמן שתיקחו את המושכות לידיים שלכם – אסור לנו להיות תלותיים בשום אופן על נדיבותה של המדינה! חושב מאוד לעבוד עם רואה חשבון שיעזור לכם לנהל את העסק ולא רק לקחת תשלום חודשי עבור משרדו.

אשמח להפנות את תשומת ליבכם כיצד נכון לכם להרים את העסק:

  • לעבוד מול משרד רואי חשבון שיעבוד איתכם עם חשבונית ירוקה ואפליקציה חכמה כך שלא תבזבזו זמן בהגעה למשרדו בעת הגשת הוצאות.
  • חושב מאוד לנהל את חשבון ולבצע התאמות מול הוצאות והכנסות. ותמיד לראות כיצד ניתן לייחס הוצאה לעסק שלכם.
  • להוציא כסף על פרסום שיווק אתרים בלי לחשוב פעמיים ממליץ בחום לגשת לקורס קידום אתרים בשיטה שתקפיץ לכם את העסק. יש לא מעט דברים שתלמדו ויעזרו לכם לעשות כסף מידי יום.

בגדול יש לא מעט דברים שתוכלו לעשות ולא לעשות לטובת העסק שלכם. מה שכן שימו אצבע על הדופק אל תימשכו משכורות גבוהות ולאחר מכן תגידו אין כסף לייעל את העסק. ככל שתשקיעו בפרסום כך הסיכויים שלכם להצליח יהיו גבוהים יותר. כמובן חשוב לדעת היכן לפרסם ואיפה לפרסם ומי הגורם שמפרסם אתכם.

LEAVE A REPLY