אאוטסורסינג או מתכנת בתוך המשרד

אאוטסורסינג או מתכנת בתוך המשרד

1610
0
SHARE
תרגום מאנגלית לעברית
תרגום מאנגלית לעברית

למה עדיף במרבית המקרים לעשות אאוטסורסינג לבית תוכנה חיצוני?

אם אתם צריכים תוכנה או אפליקציה ייעודית לעסק, לפעמים נראה מפתה מאד להעסיק מתכנת בתוך המשרד, מישהו שישב על המחשב לידכם, תוכלו להסתכל מאחורי גבו ויכתוב את התוכנה. העסקת מתכנת בתוך המשרד נותנת תחושה של שליטה על הדרך בה התוכנה נכתבת, גם אם אינכם מבינים דבר וחצי דבר בתכנות. בפועל השימוש במתכנת פנימי בחברה עשוי בסופו של דבר לעלות לכם ביוקר, ואם הייתם מעסיקים בית תוכנה מקצועי הייתם מקבלים תוצאות טובות יותר, ובדרך כלל בטווח הקרוב והרחוק משלמים פחות.

מה זה אאוטסורסינג ולמה אתם צריכים את זה?

תחום האאוטסורסינג (או בעברית "מיקור חוץ") הוא לא חדש. חברות רבות מוציאות החוצה שירותים כמו בניית אתרים, שיווק, פרסום, גרפיקה, הנהלת חשבונות וכמעט כל תחום שאינו קשור באופן ישיר למהות העסק שלכם. בתחום התוכנה לאאוטסורסינג יש יתרון חשוב. בית תוכנה המעסיק מתכנתים באופן קבוע יכול לבנות לכם פתרון אידיאלי תוך שימוש בכמה מתכנתים במקביל בהתאם לכישורים המיוחדים של כל אחד. כאשר אתם מעסיקים מתכנת אחד אתם תלויים בידע, בניסיון ובכישורים של אדם אחד. בפנייה לחברה בתחום או בית תוכנה אתם נהנים מהיתרון הגדול של צוות מוחות העובד על הפתרון שלכם.

דווקא בית תוכנה – משום שכמעט אף מתכנת לא יודע את כל התחומים באותה רמה

תכנות של פתרון פשוט או מורכב מצריך בדרך כלל ידע במספר תחומים. מסדי נתונים, התכנון עצמו, גרפיקה ועיצוב חווית משתמש ועוד. כאשר עובדים עם בית תוכנה לרב יהיה צוות של מעצבים גרפיים, של מנהלי מסדי נתונים, מתכנתים הכותבים את הקוד ומומחי חווית משתמש שיוודאו שהתוכנה שלכם תהיה ידידותית לאלה שיעבדו איתה בעתיד. הצוות כולל מתכנתים ברמות שונות, העובדים במקביל לכתוב את התוכנה שלך, ואינך תלוי בחסדיו של מתכנת בודד.

צריכים תיקונים בתוכנה? נראה אתכם מוצאים את המתכנת שהעסקתם לפני שלוש שנים

זה החלק הבעיתי ביותר. כאשר משהו לא עובד בתוכנה, או כאשר אתם רוצים להוסיף לה מאפיינים מיוחדים. לכו תמצאו את המתכנת שעבד עליה בעבר. מן הסתם הוא טרוד עכשיו בפרויקטים נוספים, החליף מספר טלפון, או כבר בכלל לא עוסק בתחום. בית תוכנה ותיק יהיה שם בשבילך גם בעוד שלוש, חמש או עשר שנים, עם צוות מתכנתים שיכול להיכנס לקוד, הכולל הערות שנכתבות בין מתכנת למתכנת, ולהמשיך את לעבוד על התוכנה שלך ללא בעיות.
לפרטים נוספים בקרו באתר הבית שלנו קידום אתרים ופיתוח
כמו כן, יש לכוון את המאמר לקהל היעד ולהציג את הנושא בצורה ברורה ומסודרת. הנה המשך למאמר על אאוטסורסינג או מתכנת בתוך המשרד:

אם אתם מחפשים לעצב או לפתח תוכנה לעסק שלכם, עשוי להיות לכם קשה להחליט אם עליכם להעסיק מתכנתים במשרד או להשתמש בשירותי אאוטסורסינג לפתרון הבעיה.

אם תבחינו שבמשך השנים עסק שלכם צריך לפעמים תיקונים ושדרוגים, ואתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לקבל את העבודה הזאת עשויה להיות לך נקודת מוצא טובה.

הנה כמה יתרונות וחסרונות של כל מתודה:

אאוטסורסינג:

יתרונות:
– חיסכון בזמן וכסף – אתם לא צריכים להעסיק עובדים נוספים כדי לפתור את הבעיה.
– המתכנתים באאוטסורסינג כמעט תמיד מנוסים יותר מאשר מתכנתים במשרד.
– חסרונות:
– אין לכם שליטה מלאה על העבודה שמתבצעת ואין לכם שליטה על החזרת תוצאות רצויות.
– הקשר הוא מרחוק, ולכן יכול להיות קשה לתקשר ולפעול מכיוון שהמתכנתים לא נמצאים באותו מקום עם הצוות שלכם.

מתכנתים במשרד:

יתרונות:
– הם מכירים את העסק ואת התוכנית, ולכן יודעים להתאים את הפתרון לצרכים המיוחדים של העסק.
– אתם יכולים להשתמש בהם כדי לפתח ולשפר תוכנות שהם כבר ידעו עליהן.
– חסרונות:
– הם יכולים להיות יקרים יותר מאשר מתכנתים באאוטסורסינג.
– ייתכן ואין להם את היכולת לפתור את הבעיה שלכם, ובכך יתבטל חשיבות ההעסקה שלכם.

בסופו של דבר, ההחלטה שלכם תלויה בצרכי העסק שלכם ובכמות הזמן והכסף שאתם מוכנים להשקיע בפרויקט זה. אם אתם זקוקים לפתרון מהיר וזול, אז אאוטסורסינג עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר. אם אתם מחפשים מתכנתים שיכירו את העסק שלכם ויכולים להתאים את הפתרון לצרכים המיוחדים שלכם, אז עשוי להיות עדיף להעסיק מתכנתים במשרד.

LEAVE A REPLY