טיפים למעבר דירה בקלות רבה

טיפים למעבר דירה בקלות רבה

1116
0
SHARE
הובלת משאית

טיפים שיעזרו לכם לבצע מעבר דירה ללא בעיות
כשמחליטים לעבור דירה, לרוב מיד יוצאים לחפש חברת הובלות זולה, זמינה ושתבצע לנו את העבודה הכי מהר והכי זול.
בשוק יש הרבה מאוד חברות המציעות שרות זה, כל מי שהתנסה פעם במעבר דירה ודאי יודע שבזה לא תם ונשלם כל תהליך המעבר. יש הרבה מאוד פעולות שיש לבצע בדרך לקבלת החלטה באיזו חברה נבחר וגם אחרי שכבר ביצענו את המעבר קיימים סדרה של פעולות שיש לבצע כדי שכל מי שאתו אנו בקשר ידע את מיקומנו החדש.
במאמר זה נרכז את הדברים שיש לבצע לפני ואחרי המעבר.
איך בוחרים חברת הובלות טובה?

המחיר אינו הגורם החשוב במעלה, לרוב הזול עולה מאוד ביוקר! מה חשוב:

  1. אמינות – יש לבחור חברה שתעמוד באופן מלא בהתחייבויותיה, מאוד לא נעים לעמוד בפני מצב שהמוביל מודיע לנו שהמעלית לדירה החדשה צרה מדי להכלת חלק מהציוד שלנו ולכן נדרש להעלות הציוד בידיים. לצורך כך הוא דורש תוספת של סכום מכובד. במצב כזה אנו כבר בני ערובה בידיו ולא נותר לנו אלא לכעוס, לרטון ובסופו של דבר להסכים מחוסר ברירה. מצבים כאלו קורים הרבה, באמתלות שונות ומשונות.
  2. מקצועיות – יש לבדוק האם בידי החברה צוות מקצועי ומיומן להעביר הציוד שלנו, האם החברה אורזת, עוטפת ציוד רגיש ועדין בחומרי אריזה נאותים במטרה שיגיעו בשלמות ליעדם. בנוסף האם נציג החברה טרח והגיע לביתכם כדי לראות מקרוב את התכולה, מהיכן להוציאה ומהם הדרכים להעבירה למקום החדש.%d7%9e%d7%95%d7%91%d7%99%d7%9c-%d7%9e%d7%a7%d7%a6%d7%95%d7%a2%d7%99
  3. ביטוח – האם לחברה ביטוח תכולה למקרה של נזק או פגיעה. יש לקחת בחשבון שעל אף כל המאמצים, בתהליך של העברה ולמרות כל ההשתדלות דברים כאלו עשויים לקרות.
  4. זמינות – האם לחברה צוות עובדים זמין אשר יוכל לבצע את העברה בזמן שנוח לנו ולא רק בזמן שנוח להם.
  5. עמידה בזמנים – האם החברה עומדת באופן מלא בזמן שנקבע להעברה ובמשך העברה. נושא זה "פרוץ" אצל חלק מהחברות ובכדי לקבל עבודה, מבטיחים "הרים וגבעות" אולם לא מצליחים לעמוד בהתחייבויות ואנחנו מוצאים עצמנו עומדים וממתינים בלחץ ובמתח עד שהמוביל יגיע, אחרי שהתעכב בעבודה קודמת. לרוב כך תראה גם העברה…
  6. הובלת עם מנוף – לא כל חברה שמציעה שירותי הובלה עם מנוף, יש ברשותה מנוף. ישנם חברות ששוכרות שירותים מחברות אחרות לכם אין כל פיקוח ושליטה על כך. במקרה ואנו זקוקים להובלת מנוף, יש לבדוק היטב, האם לחברה יש מנוף משל עצמה ולא פחות חשוב, האם ברשותה רישיון מתאים להפעלת מנוף מטעם משרד התחבורה.

חברה מאוד מומלצת אשר עונה לכל הקריטריונים המוצגים ומבצעת הובלות בירושלים והסביבה הינה: ינון הובלות בירושלים והסביבה.

מה נדרש לבצע בסמוך למועד העברה?

  1. ביצוע קריאת מונים, הכולל: חשמל, מים, גז. אם מדובר בדירה מושכרת, יש לבצע בשיתוף עם בעל הדירה, אם מדובר ברכישה יש לבצע עם המוכר / קונה.
  2. שינוי כתובת במשרד הפנים – ניתן לבצע באינטרנט . בכתובת אתר
  3. שינוי כתובת דואר ישראל -ניתן לבצע באינטרנט. בכתובת אתר
  4. תשתיות אינטרנט וכבלים – ניתן לבצע באינטרנט בכתובת אתר
  5. תו חניה – להלן מס' ערים שניתן לבצע התהליך באינטרנט:
    ירושלים
    רמת גן
    תל אביב
    גבעתיים
    ראשון לציון
    הרצליה
    חדרה
    רעננה

6. הנחה בארנונה – ישנם ערים שמעודדות תושבים להגר אליהם, לצורך כך מעניקות הנחות בארנונה. לבדיקת זכאותכם מומלץ לפנות לעירייה לבדוק האם אתם זכאים.

לקריאת מאמר נוסף בנושא לחץ כאן
לחזרה לדף הבית לחץ כאן

LEAVE A REPLY