קידום אתרים מול יחסי ציבור

קידום אתרים מול יחסי ציבור

1664
0
SHARE
תמונת המחשה
תמונת המחשה

האם קידום אתרים מחליף את יחסי הצבור בשנים האחרונות

תחום קידום אתרים בשנים האחרונות החל כפעולות שנועדו לקדם את האתר בגוגל, כמו הזמנת תכנים הכוללים את מילות המפתח ויצירת קישורים מאתרים שונים, אך בשנים האחרונות נראה
ששימוש נכון בחברת קידום האתרים שלכם יכול במידה רבה להחליף את שירותיה של חברת יחסי צבור.

כשיחסי צבור החליפו את עולם הפרסום

למי שלא בקיא בתחום יחסי צבור נכנסו כתחרות לעולם הפרסום, כאשר כתבות בעיתונות או בטלוויזיה שנכנסו ללא תשלום למדיה הקלאסית החליפו את הפרסומות המייגעות ונתפסו כאמינות יותר בפני צבור הלקוחות הפוטנציאליים. בעבר חברות שהציעו שירותי יחסי צבור פנו ללקוחות והציעו להם להקדיש מקצת מתקציב הפרסום ליחסי צבור, כאשר הם מרווחים תוכן איכותי המתפרסם בעיתונים, כתוכנית רדיו פופולארית או בתוכנית הבוקר.

תמונת המחשה
תמונת המחשה

כשחברות קידום אתרים מחליפות את יחסי הצבור וחברת הפרסום

היום חברות קידום אתרים עושות בדיוק את זה. הן מייצרות תוכן איכותי עם ערך מוסף לגולש, ותוך כדי הניסיון להעלות את אתר הלקוח לראש עמוד התוצאות בגוגל הן מייצרות תוכן איכותי עם ערך נוסף לגולש, ש"במקרה" מפנה גם לאתר הלקוח. קידום אתרים אינו רק שינוי הקוד של האתר על מנת שיתאים למנועי החיפוש, אלא גם מבוסס במידה רבה על שיתופי פעולה עם פורטלים מובילים, עם אתרי האינטרנט של מערכות העיתונים הגדולות, וכן ערוצי הטלוויזיה.

הקידום יכול להשיג לכם לקוחות פוטנציאלים בקלות וביעילות, כאשר בראש הדגל עומד לפנינו עניין הרלוונטיות. גולשים רלוונטים המעוניינים בכם! זה בהרבה יותר קל לגייס לקוחות חדשים באמצעות הכלים של קידום האתרים.

אז איך חברות קידום אתרים מקבלות את המדיה?

העבודה הקשה באמת של חברות קידום אתרים אינה בניה של האתר מחדש או שינוי הקוד. העבודה הקשה היא השגת לינקים איכותיים שיקשרו לאתר הלקוח ויצור תוכן איכותי שמחליף את ההודעות הלאקוניות שהוצאו לעיתונות לפני עשור על ידי חברות יחסי הצבור. אך המדיה הזו אינה מתקבלת בחינם. אתרי החדשות והפורטלים השונים הבינו את הפוטנציאל העסקי הטמון בכתבות "לא פרסומיות" והתחילו לבקש תשלום.

כאן בדיוק מגיע היתרון הגדול של שימוש בחברת קידום אתרים. החברות הגדולות יצרו במהלך השנים את שיתופי הפעולה הנכונים המאפשרים להם לקבל מדיה במחיר נמוך, לעיתים עשירית מהמחיר שיעלה ללקוח לקבל כתבה עם לינק בעצמו, והן עובדות בהיקף גבוה עם האתרים המשתפים עימם פעולה. כולם מרוויחים מהעסקה הזו – אתרי האינטרנט מרוויחים מחברות קידום האתרים, ומקדמי האתרים מסייעים ללקוחות שלהם להשיג לינקים נכנסים איכותיים ולעלות מעלה בתוצאות החיפוש.

רוצים להרוויח מדיה ולעלות בתוצאות החיפוש של גוגל? פנו אלינו עוד היום – פרטים

LEAVE A REPLY