איך בוחרים גן אירועים מומלץ

איך בוחרים גן אירועים מומלץ

1410
0
SHARE
שאטו
שאטו

גן אירועים – תוכלו למצוא בכל אזורי הארץ

רבות, מעדיפות לחגוג את האירוע המשפחתי שלהם, לא באולמות סגורים, כי אם הן אוהבות יותר גן אירועים. מזג האוויר הקיצי ששורר ברוב ימות השנה למעט בחודשי החורף הקצרים, גרם לפתיחה של הרבה גני אירועים ברחבי הארץ. ההרגשה של אזור פתוח ומטופח בגנים, מזרקות, אגמים מלאכותיים כשברבורים שוחים בהם, עיצוב מיוחד של ריהוט הגן המפואר והנוח, כל אלה, תורמים המון לאווירה. לבטח נוכחתם בחתונה שהתקיימה באחד מגני האירועים והתרגשתם למראה החופה שהתקיימה תחת כיפת השמים. יש לבחור נכון את הגן, כך שתוכלו ליהנות ממנו אתם והאורחים, כך שהאירוע  יהיה יותר ממושלם.

בכל שעה שיתקיים האירוע, אין כמו גן אירועים מרהיב, אם האירוע הוא בצהרי היום, או בתאורה מיוחדת ומרהיבה בשעות הערב. תוכלו לבחור גן שמיועד לאירועים, על פי הטעם שלכם. העיצובים הם רבים וניתן אף לבקש עיצוב מיוחד. להרבה מגני האירועים, יש גם אולם פנימי, כך שאם אתם מעוניינים באירוע שיתקיים בסתיו או בחורף, ישנה גם האופציה הזאת.

בחירת המיקום של גן האירועים

לאחר שכבר ערכתם את רשימת המוזמנים, יש לבחור את המיקום. אם אתם מעוניינים כי כל האורחים יגיעו לאירוע שלכם, יש לבחור גן אירועים, שיהיה במיקום נוח לאורחי על פי מקום מגוריהם. אם רוב האורחים שלכם באירוע, הם מאזור המרכז, כדאי שתבחרו גני אירועים באזור המרכז. גם בצפון ודרום הארץ, ניתן למצוא מגוון רחב של גני אירועים, כך שלא תהיה לכם למצוא אחד כזה שיתאים הן לכמות האורחים והן למיקום.

גם במרכז הארץ במיקום הכי אורבני, ניתן למצוא פנינת חמד לאירועים שנערכים תחת כיפת השמים וכן אולם וגן לאירועים משולבים יחד. יש לוודא כי תהיה חניה לאורחים בצמוד אל גן אירועים, מה שיקנה נוחות רבה לאורחים והם לא יצטרכו לחנות רחוק יותר ולשחם מחיר גבוה על חניה בת כמה שעות.

כמה יכול לעלות אירוע בגן אירועים?

העלות של השכרת גני אירועים, תלויה בכמה גורמים, אם בגודל המתחם, תוספת של קייטרינג, בר ועוד. בגדול, גני האירועים הם זולים יותר מאולמות אירועים בגודל זהה. ניתן בתקופות מסוימות, להשיג מחירים זולים יותר וכן תחסוך הרבה. בקיץ, העונה היא המבוקשת ביותר ולכן המחירים מאמירים, אך בתקופות הסתיו ניתן למצוא מחירים זולים הרבה יותר ומזג האוויר זהה.

מומלץ תמיד למצוא את גני האירועים אשר יתאימו לכם מבחינת כמות האורחים, כך שהמקום לא יהיה צפוף מדי או ריק מדי, אם תשכרו מיקום גדול מדי לכמות המוזמנים. אם הייתם באירוע שהתקיים בגן אירועים שמצא חן בעיניכם כדאי כי תיגשו לשאול מה הוא מציע ובאיזה מחיר, כך שתוכלו להשוות בכוד כמה גני אירועים עד שתחליטו מי מהגנים  יתאים לכם ביותר מכל הבחינות. בחירת מיקום לאירוע עם ההיצע הרב והשגשוג של גני האירועים, גרם לכך שהמבחר הגדול עשוי לבלבל אותנו אך לאחר חיפושים ניתן יהיה למצוא מיקום שיתאים לצרכינו מכל הבחינות..

 

LEAVE A REPLY