טלמרקטינג עושים נכון!

טלמרקטינג עושים נכון!

1777
0
SHARE
טלמטינג וטלמרקטינג לעסקים ביזפון

טלמרקטינג – השאירו את המיתוג והמכירות של העסק שלכם לממחים

אחת משיטות השיווק הטובות ביותר שהגיעה מארה"ב,  היא שיטת טלמרקטינג. בחברות מיקור חוץ, מקבלים רשימות של לקוחות ובאמצעות שיחת טלפון יזומה, יוצרים את המגע הראשוני עם הלקוח ששומע על המוצר או השירות ויוצרים מכירה טלפונית. שיטה זו, נפוצה מאוד. השיווק הטלפוני, מתאים במיוחד לחברות שמעוניינות לשווק מוצר ולמתג אותו.  שיטה נפוצה וידועה זו, יכולה להיסגר גם עם קביעת פגישה או מכירת המותר באמצעות כרטיס אשראי. ישנם כמה סוגים של שיווק זה, אם עבור תאגידים גדולים, חברות ביטוח, שירות התרמות ועוד.

לא כדאי, כי תיתנו עת עבודת טלמרקטינג בידיהן של הפקידות בחברה שלכם. מומלץ כי חברת מיקור חוץ, תבצע עבורכם את השירות, היות והשעות שאנשים פחות עסוקים הם אחה"צ וחברות רבות של מיקור חוץ, עובדות בשתי משמרות. המטרה בשיווק היא מכירה ומיתוג המוצר. ככל שאנשים יתוודעו למוצר וייהנו ממנו, הוא יתחיל להתפרסם. חברות רבות, אשר משיקות מוצר חדש, מפיצות אותו באמצעות שיווק יעיל זה.

טלמטינג וטלמרקטינג לעסקים ביזפון
טלמטינג וטלמרקטינג לעסקים ביזפון

שיווק אינטנסיבי מקצועי – טלמרקטינג

חברות למיקור חוץ, המבצעות טלמרקטינג, עובדות באופן אינטנסיבי למכירת מוצרים או שירות של חברות הנעזרות בשירותיהן. המוקדנים יודעים על המוצרים או השירות שכל חברה מעוניינת לשווק ויש להם תסריט מוכן מראש. מוקדניות או מוקדנים, מכירים כבר על פי השיחה, את ההתעניינות של הלקוח או את צרכיו וכך הם מנתבים את השיחה עד למכירה של המוצר או השירות. יש לפנות לחברות מיקור חוץ, אשר מחזיקים במערך שיווק מומחה ובכלים טכנולוגיים מתקדמים החיוניים לשירות שיווקי זה.

שיווק של מוצר ומכירתו, הינו לב ליבו של כל עסק וכן, מאגר לקוחות שרק יגדל. באמצעות שירותי טלמרקטינג ניתן יהיה לקדם כל עסק, אם חדש או אם עסק שמעוניין בהיקף מכירות גדול יותר.

פניה אישית מהירה ויעילה ללקוחות

מוקדני טלמרקטינג מבצעים פניה אישית ומהירה, כך שהמכירה תהיה קלה יותר. במהלך עבודתם הם מתרגלים בין המוקדים התנגדויות תוך סימולציות, כך שהם יודעים לעמוד בפני כל הקשיים האפשריים וביצוע המכירה, הופך להיות קל יותר.  מדובר על שיטה שהוכחה יעילה מאוד וחסכונית, בהשוואה לשיטות מכירות ופרסום מוצרים אחרות, כמו בטלוויזיה, ברדיו , בעיתונות או באמצעות שלטי חוצות.

היתרונות הרבים במכירות טלפוניות באמצעות חברת מיקור חוץ

ניתן  למנות יתרונות רבים של שיווק ע"י טלמרקטינג. ראשית בשעות שהמשרד או החברה שלכם סגור, המוקד עובד במשמרות ומבצע עבורכם את פעולת השיווק והמכירות. אתם, בעלי העסקים, מתפנים למטלות אחרות של ניהול העסק השוטף והרווחים שלכם גדלים. החיסכון הוא רב בהשוואה לשיטות שיווק ופרסו אחרות. חברות ועסקים רבים, מודעים לשירות הכה חיוני של מיקור חוץ בשיווק המוצר או השירות ועם פתיחת העסק, הם שוכרים את החברות שעוסקות בשיווק יעיל זה שרק ממקסם להם את רווחי החברה ומסייע במיתוג המוצר.

 

LEAVE A REPLY