כך תכניסו תוספת כסף לשנת 2023

כך תכניסו תוספת כסף לשנת 2023

127
0
SHARE
טלמטינג וטלמרקטינג לעסקים ביזפון

בשנת 2023 תושבי ישראל לא יוכלו להתפנרס אך ורק ממשכורת בסיסית. הרוח נושבת לכיוון ההפוך ההוצאות כבדות מנשוא ולכן אנו חייבים לפעול להגנת משפחתנו ולגייס כסף נוסף! אז מה עושים ואיך עושים? במאמר זה נעסוק כיצד אנו חושבים שצריכים לנקוט כמה נצתרך להשקיע וכמה נוכל להכניס בתוספת הכנסה.

למה לפתוח עסק? ואם לא נפתח מה יהיה מצבנו?

כמו שניתן לראות ההוצאות הכבדות מגיעות למצב שאנו יכולים לשרוד. משכורת ממוצעת עומדת על כ- 7500 ש"ח זוג מכניס יחדיו נניח 15,000 ש"ח. שכירות והוצאות נוספות עומדות על 22,000 ש"ח כלומר

אלו הדרכים שכדאי לנקוט ולהעירך לשנת 2023

פתיחת עסק חדש באמצעות רואה חשבון מקצועי – על מנת לעבוד באופן מסודר תצטרכו לפתוח עוסק מורשה ולא פטור, נסביר אילו השקעות כדאי ואיך.. כיום ישנם אנשים שעדיין לא מאמינים בקידמה ומחפשים רואי חשבון באזור מגוריהם. אין כל הגיון להגיע פיסית לרואה חשבון הקרוב, מה גם שלא בהכרח הרואה חשבון הקורב הוא זה שיעשה לכם את העסק טוב יותר.. אם אתם ממוקים באזור הקריות ניתן לקבל ייעוץ מרואה חשבון בקריות, ולחילופין ניתן להיכנס לפורטל רואי חשבון ולבחור אזור גיאוגרפי שמתאים לכם.

המלצתנו לבחור רואי חשבון שיש להם תוכנות אינטרנטיות להגשת חשבוניות וכדומה. כך שלא כל חודש תגיעו פיסית למשרדו. זה כבר נחלת עבר להגיע למשרד הכל נעשה באינטרנט.

בהצלחה בפתיחת העסק.

LEAVE A REPLY