כמה קלוריות בננה

כמה קלוריות בננה

38
0
SHARE
לדעת הכל מאמרים
לדעת הכל מאמרים

בננה בגודל בינוני (כ-126 גרם) מכילה בערך 110 קלוריות. ערכים אלה עשויים להשתנות בהתאם לגודל הבננה ולעובי הקליפה שלה.

כמה קלוריות בננה בלי קליפה? בננה בלי קליפה בדרך כלל מכילה בין 90 ל-110 קלוריות בממוצע. הכמות המדויקת של קלוריות עשויה להשתנות בהתאם לגודל הבננה.

כמה שוקלת בננה? משקל בננה תלוי בגודלה. בננה רגילה בדרך כלל תשקל בין 120 גרם ל-150 גרם.

כמה בננות מותר לאכול ביום? אין מגבלה מוחלטת על כמות הבננות שניתן לאכול ביום, אך כמו בכל מזון, המקור המומלץ הוא לצרוך במידה מועטה ובמקום לצרוך צרכים תזונתיים מרובים מאוד ממנו.

כמה קלוריות יש בבננה גדולה? בננה גדולה בדרך כלל תכיל בין 120 ל-150 קלוריות, תלוי בגודל המדויק שלה.

כמה חלבון יש בבננה אחת? בננה אחת מכילה כ-1.3 גרם של חלבון.

בננה ערך בריאותי? בננה היא מקור מצוין לויטמינים ומינרלים, והיא מכילה גם פיברים שיכולים לתמוך בבריאות המערכת העיכולית. בנוסף, הן מספקות אנרגיה ויכולות להיות חלק מתפריט תזונתי מאוזן.

כמה קלוריות יש בתפוח מול בננה? בננה גדולה בדרך כלל מכילה יותר קלוריות מתפוח בינוני. בננה גדולה בדרך כלל תכיל בין 120 ל-150 קלוריות, בעוד שתפוח בינוני בדרך כלל מכיל בין 50 ל-70 קלוריות.

בננה חסרונות?

בננות הן מקור מצוין לתזונה ומכילות מספר רב של ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. אולם, בננות גם מכילות סוכרים טבעיים, ולכן אם נאכל בננות בכמויות גדולות יתכן שנצטרך להתמצת בכמות הסוכרים הנוספת שהן מספקות.

סוכרת ובננה?

בננות מכילות סוכרים טבעיים בצורת סוכר, סוכרים פשוטים כמו גלוקוז ופרוקטוז, וגם סוכרים מורכבים כמו סוכרי סידן, סוכרי מאלטוז וסוכרי סוכרוז. כאשר אדם מאובחן עם סוכרת או יש לו רמות גבוהות של סוכר בדם, יתכן שיש לו שאלות אודות אכילת בננות.

בננה אחת בגודל בינוני מכילה בערך 14-15 גרם שומן ו-27 גרם פחמימות, כולם סוכריים. מכיוון שבננות מכילות סוכרים טבעיים, הן יכולות להגיע למספר הפחות מומלץ של פחמימות בתזונה של אדם שמחליק סוכרת.

אנשים שמחליקים סוכרת יכולים לצרוך בננות, אך עליהם להיות זהירים בכמות של הבננות שהם אוכלים, ולקחת בחשבון את הפחמימות שבהן. ייתכן גם שמנטורים ימליצו להם לצרוך בננות יחד עם מזון אחר, כדי למנוע עלייה חדה בסוכר בדם. יש להיות זהירים גם עם מהירות העיכול של הבננות, כך שאם רמות הסוכר בדם עלולות להירדף במהירות ניתן יהיה לשקול לאכול אוכל נוסף כדי להימנע מעלייה נחושה בסוכר בדם.

LEAVE A REPLY