עורך דין תאונות דרכים חייגו: 050-4988998

עורך דין תאונות דרכים חייגו: 050-4988998

1361
0
SHARE

תעריף מיוחד עבור עו"ד תאונות דרכים

יתכן שבעבר שכרתם עורך דין למטרות שונות, ולצורך ייצוג משפטי מסוים, ואף שילמתם לו סכום נאה לצורך ייצוג זה – אף אם בסופו של דבר הפסדתם בתביעה. לעומת זאת, מה קורה במצב שבו אתם צריכים לפנות אל עורך דין תאונות דרכים על מנת לתבוע את חברת הביטוח?

מצד אחד מדובר לעתים על הליך משפטי ארוך במיוחד – יש תביעות שנמשכות אף יותר משנתיים. מצד שני, מה קורה אם בסופו של דבר קיבלתם פיצוי נמוך או לא קיבלתם פיצוי כלל? בגלל זה החוק הגדיר במפורש את שכר הטרחה עבור עורך דין תאונות דרכים, ואתם מוזמנים לעיין וללמוד מה צפוי לכם במידה ותבחרו לשכור שירותי עו"ד תאונות דרכים לצורך קבלת פיצוי עקב תאונה שעברתם.

לשלם לעו"ד תאונות דרכים רק בסיום התביעה

חשוב לציין, כי התשלום עבור עורך דין תאונות דרכים יינתן לעורך הדין אך ורק בסיום התביעה או בסיום תהליך המו"מ. למה זה חשוב? משום שהדבר נועד להבטיח שכל אדם שעבר תאונת דרכים, וכושר השתכרותו נפגע – יוכל לפנות אל עו"ד תאונות דרכים שייצג אותו מול חברת הביטוח, והמצב הכלכלי פשוט לא יהווה מחסום עבורו. רק ברגע שהסתיים המשא ומתן מול חברת הביטוח או ההליך המשפטי – יקבל עורך הדין את השכר שלו המגיע לו על פי חוק, כך שניתן לפנות לעו"ד גם אם אין בידיכם מלכתחילה את סכום שכר הטרחה.

גובה התשלום עבור עו"ד תאונות דרכים

החוק קבע, כי הסכום שיקבל עו"ד תאונות דרכים במקרה של ניהול מו"מ לפני הגשת תביעה, יעמוד על כ8% מהסכום. במידה והתקבלה פשרה בזמן ההליך המשפטי השכר יהיה 11%, ובמידה ולא התבצעה פשרה אך התקבל פסק דין לטובתו של התובע – הסכום יהיה 13%.

אל כל המחירים הללו יש להוסיף כמובן מע"מ. טווח המחירים הזה, מבטיח שבכל מקרה, אתם תשלמו שכר טרחה לאותו עו"ד תאונות דרכים שטיפל במקרה שלכם, רק לאחר שתזכו בסכום מסוים במסגרת התביעה מול חברת הביטוח, ותמיד הרוב המוחלט של הפיצוי שתקבלו – יישאר אצלכם.

לקבלת סיוע מאת עו"ד תאונות דרכים חייגו: 050-4988998.

LEAVE A REPLY