תוספות שיער ברמה גבוהה

תוספות שיער ברמה גבוהה

1850
0
SHARE
תוספות שיער דודו רומנו
תוספות שיער דודו רומנו

תוספות שיער – כל מה שרציתן לדעת

תוספות השיער הן טרנד שתפס בשנים האחרונות, כאשר כל אחת בוחרת תוספות מסיבה אחרת. יש כאלה שמעוניינות בטכניקת הארכת שיער על מנת להופיע עם שיער ארוך ושופע לאירועים מיוחדים כמו חתונה, בר מצווה או חינה, או ליציאות של יום שישי בערב, אחרות משתמשות בתוספות שיער באורך השיער הטבעי שלהם על מנת לשוות לו נפח, ויש כאלה שבכלל משתמשות בתוספות שיער על מנת להוסיף גוונים נוספים לשיער מבלי לצבוע אותו או ליצור מראה המוכנה "אומברה" בו השיער מתחיל מגוון אחד סמוך לקרקפת ומשנה את צבעו לקראת קצה השערה.

אילו סוגי שיער משמשים לתוספות

ניתן למצוא בשוק מגוון רחב של תוספות שיער ברמה גבוהה המתאימות לכל אחת. התוספות לרב מיוצרות מחומרים סינטתיים או משיער אמיתי, כאשר ניתן למצוא דרגות של איכות הן בשיער הסינטתי והן בשיער האנושי הטבעי.

היתרון הגדול של שימוש בתוספות משיער אנושי טבעי הוא כמובן האיכות והמראה (לא, לא הרגו אף אחד כדי לקחת לה את השיער, מדובר בנשים שהסתפרו ותרמו את השיער או שמכרו אותו), מעבר לכך ששיער טבעי ניתן לעצב בדיוק באותו דרך שבה כל אישה מעצבת את שיערה במספרה עם פן או באמצעות מחליק שיער קרמי.

יתרון נוסף שיש לשיער האנושי היא היכולת לסרק ולשטוף אותו בקלות, כאשר ניתן לחדש אותו באמצעות קונדישינר (רצוי לא להשתמש בשמפו רגיל על תוספות שיער), בעוד את השיער הסינטתי קשה יותר לשטוף, ואורך החיים שלו קצר בהרבה. כמו כן השיער הסינטתי נוטה להסתבך ולצבור קשרים בקלות רבה יותר.

איך מחברים את תוספות השיער לראש?

קיימות מגוון רחב של שיטות לחבר שיער לראש. ניתן להשתמש בהדבקה, כאשר שיער סינטתי מחברים לעיתים באופן זמני עם מדבקות, ושיער אותנטי טבעי מודבק באמצעות דבק מיוחד שאינו פוגע בשערה. היתרון בהדבקה באמצעות דבק הוא שניתן לחבר שערה שערה ויצור מראה טבעי של שיער הנע בצורה אחידה עם השיער הטבעי, לעומת השיער המודבק במדבקה שנע לאט יותר, ולכן נראה פחות טבעי. אם מדובר בתוספות למטרת מילוי שיער דליל כדאי לעשות הדבקה קבועה.

איזה אורך שיער עדיף לבחור?

בבחירה תוספות השיער מומלץ להגיע למספרה ולנסות מספר אפשרויות. יש נשים שנראות טוב יותר עם שיער קצר, ומעוניינות להשתמש בתוספות על מנת להוסיף לשיער נפח בעקבות נשירה חלקית של השיער לאורך השנים, או כתוצאה מיער טבעי דק וחסר נפח. אחרות יראו מצויין כאשר יוסיפו אורך לשיער, והאפשרויות מבחינת אורך כמעט ואינן מוגבלות.

איזה טקסטורה של שיער כדאי לקחת?

במיוחד בשוק תוספות שיער טבעי קיים מגוון רחב של טקסטורות. חשוב לבחור בתוספות עם טקסטורה דומה לשיער המקורי על מנת שישתלב בצורה מושלמת. נשים בעלות שיער גלי יעדיפו שיער הדומה לשיער הטבעי שלהם, כאשר ניתן לשנות את מראהו בקלות באמצעות עיצוב בפן או מיישר שיער. יש לזכור שבכל פעם שמשתמשים בחום על תוספת השיער, בדומה לשיער טבעי הוא נשחק מעט, ולכן מומלץ כמה שפחות לעצבו.

מה זה "אומברה" ואיך יוצרים את המראה הזה?

"אומברה" הוא שילוב של מספר גוונים (שניים או יותר) כאשר בניגוד לעיצוב "גוונים" באומברה השינוי בצבע מתחיל מצבע אחיד של השיער הקרוב לקרקפת המשתנה בצורה חדשה או בהדרגה ככל שמגיעים לקצוות השיער. ניתן ליצור מראה אומברה באמצעות תוספות שיער הכוללות מספר גוונים לאורכו, או להשתמש בגוון הטבעי של השיער ולשלב אותו בצבע סולידי (אחיד) של תוספת שיער.

יש היוצרים מראה של אומברה באמצעות התחלת תוספת השיער בצבע שונה מהצבע המקורי במרכז השיער, או מוסיפים צבע באמצעות תוספות בשכבה התחתונה של השיער הקרובה לצוואר.

לסיכום טרנד תוספות השיער רק החל, והירידה במחירים של התוספות, כמו גם ההתפתחות הטכנולוגית והירידה במחיר תוך שמירה על איכות גבוהה של הדברקים המשמשים לחיבור השיער הופכים את התוספות לאופציה אידאלית לכל אישה שרוה להמציא את עצמה מחדש, ולשמור על מראה צעיר, רענן וסקסי.

לחזרה לדף הבית לחצו כאן

LEAVE A REPLY